کد خبر : 1603714 | 21 فروردين 1398 ساعت 00:51 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

برد پرسپولیس در شب درخشش علیپور و شجاع

تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد الاهلی عربستان را شکست دهد که علی علیپور و شجاع خلیل زاده عملکرد بسیار خوبی داشتند.

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت نمایش جذاب وخوبی در مقابل الاهلی عربستان داشتند. آن ها در هر دو نیمه یک گل زدند و به خوبی تیم حریف را کنترل کردند و اجازه ندادند مهاجمان خطرناک الاهلی به گل برسند.

 

نکته جالب در این بازی مالکیت توپ بالاتر بازیکنان تیم الاهلی بود. آن ها ۵۸ درصد توپ را در اختیار داشتند و به نظر می‌رسد دلیل آن این بود که پرسپولیس در ابتدای هر دو نیمه گل زد و پس از آن بازیکنان الاهلی توپ را در دست گرفتند. قرمزها نیز تلاش داشتند تا در زمین خودی راه های نفوذ را ببندند و در واقع مالکیت توپ بی اثر را به الاهلی بدهند.

 

از طرف دیگر تعداد شوت های بازیکنان الاهلی نیز بیشتر از پرسپولیس بود. البته هر دو تیم تعداد شوت در چارچوب برابری داشتند. نکته مهم و ارزشمند این است که بازیکنان پرسپولیس نرخ بهره وری بیشتری را از خود نشان دادند و از ۳ شوت در چارچوب دو تا را گل کردند.

 

1396597

 

در این بازی هر دو تیم ۴۴۲ بازی کردند با این تفاوت که سرخ ها آرایش لوزی داشتند اما فوساتی تیمش را با آرایش خطی به زمین فرستاده بود. عناصر میانی پرسپولیس همگی عملکرد خوبی داشتند اما که در این بین نوراللهی و مهدی ترابی نمایش موثرتری را ارائه کردند. آن ها بارها مدافعان الاهلی را دریبل کردند و خط دفاعی تیم عربستانی را آزار دادند.

 

در خط دفاع نیز ۴ پرسپولیسی کم نقص بازی کردند. شجاع خلیل زاده علاوه بر کارهای دفاعی یک گل استثنایی هم زد تا به نوعی بهترین بازیکن زمین شود. سیدجلال و او کنترل فوق العاده روی جانینی و سوما داشتند. بیرانوند هم با چند سیو شب خوبی را سپری کرد.

 

1396598

 

در خط حمله زوج علی علیپور و سیامک نعمتی عملکرد قابل قبولی داشتند. آقای گل سرخ ها با سرعت بالای خود، حملات تیم را تسریع می‌کرد و با گلی که در نیمه دوم زد، نمایش خوبش را تکمیل کرد.

 

در تیم الاهلی ناکامی سوما و جانینی جالب توجه بود. دو بازیکنی که در لیگ ۳۲ گل روی هم زده اند، این بار اسیر خط دفاع پرسپولیس شدند و کاری انجام ندادند.

 

1396596

دیدگاه‌ها