کد خبر : 1603720 | 20 فروردين 1398 ساعت 23:06 | 106.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید می بردیم تا در جدول بمانیم؛

نعمتی: تمام گوشت‌هایم کنده است؛ بی احترامی می‌کردند

سیامک نعمتی می گوید برای بازگشت به رقابت های آسیا، باید مقابل الاهلی پیروز می شدند که این اتفاق با زحمت بچه ها و کادر فنی به دست آمده است.

نعمتی: تمام گوشت‌هایم کنده است؛ بی احترامی می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که البته امروز به عنوان مهاجم سایه و پشت سر علیپور بازی می کرد، در مورد کسب پیروزی ارزشمند برابر الاهلی عربستان که با نتیجه 2 بر صفر به دست آمد، بیان کرد: ما در سال 98 شرایط خوبی داریم؛ هم لیگ برتر و هم جام حذفی. در آسیا شرایط خوب نبود و باید می بردیم تا بتوانیم در جدول بمانیم که با زحمت بچه ها و کادر فنی سه امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی برگشت هم سه امتیاز بگیریم و شرایط را در جدول برای صعود بهتر کنیم.

 

وی در مورد درگیری های ایجاد شده در دیدار برابر الاهلی که در دقایقی از بازی شاهد آن بودیم، اضافه کرد: فکر می کنم کاپیتان آنها بی احترامی می کرد، تمام بدنم جای چنگ است و گوشت هایم کنده است. شرایط بدی بود؛ هم بی احترامی زیادی می کردند. خیلی اعصابم به هم ریخته بود ولی به خاطر اینکه شرایط تیم سخت بود و تیم نیاز داشت، من کاری نکردم. داور هم همان داور فینال بود و می دانستم از من خوشش نمی آید و به همین خاطر اصلا وارد درگیری نشدم تا کارت نگیرم.

 

نعمتی در مورد بازی برگشت برابر الاهلی و شرایط پرسپولیس اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: خدا را شکر از زمانی که بچه های جدید آمدند، خیلی بهتر هماهنگ شدیم و الان شرایط خوبی داریم و سه چهار تا بازی را با پیروزی از زمین خارج شده ایم. الان هدفمان لیگ برتر است تا مقابل سایپا سه امتیاز را بگیریم و در لیگ قهرمانان هم  مقابل الاهلی در بازی برگشت با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها