کد خبر : 1603730 | 21 فروردين 1398 ساعت 01:22 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-0 سیتی: کابوس حذف برای شاگردان پپ

تاتنهام در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 1-0 منچسترسیتی را شکست بدهد.

تاتنهام 1-0 سیتی: کابوس حذف برای شاگردان پپ

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم نمایش متعادلی داشتند اما در نهایت این تیم میزبان بود که با گل دیدنی سون هیونگ مین به پیروزی رسید. 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی، روی پاس رحیم استرلینگ، این داوید سیلوا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 8، تاتنهام صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما ضربه والی دله آلی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما دو دقیقه بعد، این سیتی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. حرکت عالی استرلینگ و شوت محکم او، بعد از برخورد به دنی رُز به بیرون رفت. داور ابتدا کرنر اعلام کرد اما پس از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو آگوئرو پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه بان زد اما هوگو لوریس با یک واکنش سریع، توپ را دفع کرد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

1396633

 

1396632

 

بازیکنان میزبان که روحیه گرفته بودند، برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

پس از آن بازی بار دیگر متعادل شد اما در دقیقه 24 بار دیگر این تاتنهامی ها بودند که می توانستند به گل برسند ولی ضربه ادرسون با جاگیری مناسب، ضربه هری کین را دفع کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و به ویژه تاتنهامی ها یکی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد.

در دقایق پایانی نیمه اول، این تاتنهام بود که تا اندازه ای برتر از سیتی بود اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را دو تیم درگیرانه آغاز کردند و پس از اینکه ادرسون دچار یک ضرب دیدگی مختصر شد، در دقیقه 52 این هری کین بود که در برخورد با فابین دلف از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند و جای خود را به لوکاس مورا داد.

در ادامه دو تیم نمایش هجومی تری داشتند اما بیشتر حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد. پس از آن کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و برای دقایقی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بار دیگر دو تیم حملات شان را از سر گرفتند اما باز هم دفاع فشرده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه ها می شد.

در دقیقه 72، شوت محکم فابین دلف از پشت محوطه جریمه، یک موقعیت خطرناک روی دروازه تاتنهام ایجاد کرد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام در دقیقه 77، این تاتنهام بود که به گل رسید. روی پاس عالی اریکسن به پشت مدافعان سیتی، سون هیونگ مین صاحب موقعیت شد و بعد از کنترل توپ روی خط، با یک حرکت خوب و پشت سر گذاشتن فابین دلف، با ضربه ای غیرقابل مهار، ادرسون را مغلوب کرد و تاتنهام را پیش انداخت.

 

1396634

 

1396631

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان میزبان بودند که بر بازی مسلط بودند و یکی دو موقعیت خوب برای زدن گل دوم داشتند اما ضربات نهایی آنها راهی به چهارچوب دروازه سیتی نداشت.

در ثانیه های پایانی بازیکنان سیتی تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان یک گل به سود تاتنهام به پایان رسید.

دیدگاه‌ها