کد خبر : 1603752 | 21 فروردين 1398 ساعت 09:00 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان پپ، هری کین را هدف گرفته بودند(عکس)

موضوع درگیری‌های فیزیکی متعدد بازیکنان منچسترسیتی با هری کین، ستاره گلزن تاتنهام در بازی دیشب دو تیم که در نهایت به خروج او از میدان منجر شد، در رسانه‌های انگلیسی خبرساز شده است.

شاگردان پپ، هری کین را هدف گرفته بودند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام که دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و با پیروزی 1-0 تاتنهام به پایان رسید، درگیری‌های فیزیکی خشن و متعدد بازیکنان منچسترسیتی با هری کین، ستاره گلزن تاتنهام از ابتدای بازی، که در نهایت بعد از دو درگیری خشن با نیکلاس اوتامندی و فرناندینیو باعث مصدومیت و خروج او از میدان شد، به انتقادهای زیادی از منچسترسیتی دامن زده و در رسانه‌های انگلیسی جنجالی شده است.

 

1396669

 

دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد منچسترسیتی که هری کین را بزرگترین خطر تاتنهام برای خود می‌دانسته از ابتدای بازی، از عمد او را هدف گرفته و با برنامه خارج کردن کین از میدان به استقبال او رفته است.

 

1396657

 

بر اساس این گزارش، به خصوص بعد از، پنالتی از دست رفته سرخیو آگوئرو در اوایل بازی، درگیری‌های بازیکنان سیتی با هری کین حالتی به مراتب خشن‌تر پیدا کرده و کاملا مشخص بود که بازیکنان سیتی با هدف حذف کین از زمین با او درگیر می‌شوند. اولین مورد بحث‌برانگیز در دقیقه 15 بازی و زمانی اتفاق می‌افتد که هری کین در درگیری با نیکلاس اوتامندی، درون محوطه جریمه به زمین می‌افتد. دو بازیکن برای ضربه سر زدن به توپ به هوا بلند می‌شوند ولی کین روی زمین افتاده، صورتش را با دستهای خود پوشانده و به داور اشاره می‌کند که باید نقطه پنالتی را نشان بدهد.

 

1396668

 

هری کین بعد از این حادثه تا مدتی روی زمین می‌ماند ولی تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که برخوردی غیرورزشی بین دو بازیکن اتفاق نیفتاده و تصمیم داور برای عدم اعلام پنالتی صحیح بوده است.

 

اما این درگیری‌ها ادامه پیدا می‌کند و در ادامه تماشاچیان بازی شاهد تداوم درگیری‌های خشن اوتامندی با هری کین هستند. تا اینکه در یک صحنه، اوتامندی هری کین را از پشت گرفته و او را شارژ می‌کند تا ستاره ملی‌پوش تاتنهام دوباره نقش زمین شود. هری کین بعد از این صحنه به صورتی مشخص دچار تنش عصبی شده و بارها از داور مسابقه می‌پرسد که چرا حتی به اوتامندی کارت زرد نشان نداده است.

 

1396666

 

اما در ادامه بازی باز هم یک صحنه بحث‌برانگیز دیگر، این بار بین هری کین و فرناندینیو از سیتی اتفاق می‌افتد. هافبک برزیلی سیتی در یک صحنه برای رسیدن به توپ، به هوا بلند می‌شود و او را نقش زمین کرده و خودش، روی هری کین که به زمین سقوط کرده، فرود می‌آید.

 

1396658

 

اما هدف گرفتن‌های کین در این بازی بعد از این صحنه هم ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که کین به اجبار و به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا مجبور به ترک زمین می‌شود و دیلی‌میل می‌گوید شدت جراحت او به حدی است که حتی ممکن است دیگر تا پایان فصل جاری قادر به همراهی تاتنهام نباشد.

 

1396662

 

علت مصدومیت نهایی کین در این بازی، همبازی او در تیم ملی انگلیس فابین دلف است که با پا گذاشتن روی پای کین در یک درگیری کار ستاره تاتنهام را تمام می‌کند. در این صحنه بعد از اعتراض‌های هری کین، مائوریسیو پوچتینو هم که از نحوه برخورد بازیکنان سیتی با ستاره تیمش ناراضی است به کنار زمین آمده و فابین دلف را سرزنش می‌کند. پوچتینو بعد از بازی در مصاحبه مطبوعاتی خود، درحالیکه مشخص بود از حرکات بازیکنان سیتی با هری کین عصبانی است می‌گوید فابین دلف شانس آورده که به خاطر خطایش بر روی هری کین از زمین اخراج نشده است. البته پوچتینو درگیری لفظی با دلف را رد کرده و می گوید با او صحبتی دوستانه داشته است. 

 

1396665

 

1396664

 

 

دیدگاه‌ها