کد خبر : 1603765 | 21 فروردين 1398 ساعت 10:23 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: کار تمام نشده، یک جنگ دیگر در پیش است

یورگن کلوپ، بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل پورتو در آنفیلد گفت نبرد لیورپول و تیم پرتغالی هنوز به پایان نرسیده و او و شاگردانش یک مبارزه دیگر در زمین پورتو در پیش دارند.

کلوپ: کار تمام نشده، یک جنگ دیگر در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ دیشب در خانه خود، آنفیلد، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پرتغالی پورتو رفتند و موفق شدند با دو گل زودهنگام توسط نبی کیتا و فیرمینو که در دقایق 5 و 26 بازی به ثمر رسید با نتیجه 2-0 پیروز شوند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی عملکرد شاگردانش در این بازی را ستود ولی گفت نبرد در این مرحله هنوز تمام نشده و او و تیمش هنوز یک مبارزه دیگر در پرتغال در پیش رو خواهند داشت.

 

1396686

 

لیورپول سال پیش پورتو را در پرتغال با نتیجه 5-0 در هم کوبیده بود و دیشب وقتی خبرنگاران از کلوپ پرسیدند که آیا به نظر او این پیروزی یادآور پیروزی بزرگ سال گذشته لیورپول در پرتغال بوده یا نه، کلوپ در جواب گفت:" ما پارسال در پورتو کارشان را تمام کردیم ولی امشب چنین اتفاقی نیفتاد. بازی هنوز ادامه دارد و ما باید به خانه پورتو برویم و دوباره با آنها مبارزه کنیم. شک نداریم که پورتو سعی می‌کند پاسخ ما را بدهد و جبران کند".

 

کلوپ در ادامه گفت:" بازی برگشت، سخت خواهد بود ولی خب، از یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان انتظار دیگری هم نمی‌رود. ما هنوز خیلی کار داریم چون می‌دانیم فضای بازی برگشت در ورزشگاه پورتو بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود. ولی نتیجه امروز دقیقا همان نتیجه‌ای بود که می‌خواستیم قبل از بازی برگشت بدست بیاوریم".

 

کلوپ در ادامه با ستایش از عملکرد تیمش در بازی دیشب گفت:" پیدا کردن بهترین ترکیب بین بدست داشتن کنترل توپ و میدان، و خطرسازی دائمی روی دروازه حریف کار سختی است ولی ما امشب به این ترکیب خیلی نزدیک بودیم. شاید در نیمه دوم آنقدر که دلمان می‌خواست فرصت گلزنی نداشتیم ولی کنترل بازی را به شیوه دیگری در دست گرفتیم. بهترین راه برای این کار حفظ توپ است. پیروزی 2-0 نتیجه خیلی خیلی خوبی است که من به شدت از آن راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها