کد خبر : 1603783 | 21 فروردين 1398 ساعت 10:51 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: نه بازی تا فتح دو جام باقی مانده

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید به کسب دو قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان توسط تیمش اطمینان دارد و معتقد است بین لیورپول و فتح این دو جام تنها 9 بازی فاصله وجود دارد.

فن‌دایک: نه بازی تا فتح دو جام باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل پورتو که دیشب در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اتفاق افتاد گفت اطمینان دارد که شاگردان یورگن کلوپ امسال می‌توانند دو جام لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند.

 

1396700

 

فن‌دایک در مصاحبه با خبرنگاران گفت اگر کسی از بازیکنان لیورپول به این ایمان نداشته باشد که تیمش می‌تواند در پایان فصل در هر دو جام به قهرمانی برسد بهتر است از خانه بیرون نیاید و زحمت حضور در ترکیب لیورپول را به خود ندهد.

 

شاگردان یورگن کلوپ درحالیکه 5 بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارند در این لیگ با اختلاف دو امتیاز نسبت به سیتی صدرنشین هستند هر چند یک بازی بیشتر از سیتی انجام داده‌اند. آنها در عین حال با پیروزی دیروز شانس زیادی برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دارند. آخرین تیمی که توانسته در یک فصل هم در لیگ برتر و هم در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد، منچستریونایتد سر الکس فرگوسن در فصل 2007-2008 بوده.

 

فن‌دایک در پایان بازی دیروز به خبرنگاران گفت:" بازیکنان لیورپول باید به این ایمان داشته باشند که ما می‌توانیم امسال هر دو جام را ببریم. در غیر اینصورت باید در خانه‌شان بمانند و زحمت بازی در تیم را به خود ندهند".

 

1396698

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" امروز مقابل تیم سرسختی بازی کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ولی کار هنوز تمام نشده. کار ما در زمین آنها سخت‌تر خواهد بود ولی امیدوارم کارشان را تمام کنیم و به مرحله بعدی برسیم".

 

فن‌دایک در ادامه گفت:" ما به هر حال باید به خودمان اطمینان داشته باشیم. این روزها بازیکن لیورپول بودن واقعا لذت‌بخش است. ما 9 بازی تا رسیدن به دو جام قهرمانی فاصله داریم و امیدوارم هر دو جام را بالای سر ببریم".

 

1396699

 

فن‌دایک همچنین با ستایش از هم‌تیمی‌اش نبی کیتا که گل اول لیورپول را در مقابل پورتو به ثمر رساند درباره او گفت:" نبی کیتا فوتبالیست بی‌نظیری است. برای او خیلی خوشحالم. زدن دو گل در دو بازی اخیر هم برای او فوق‌العاده عالی است و هم برای موفقیت ما اهمیت زیادی دارد. ما هر روز نبی کیتا را می‌بینیم و بهتر از هر کس دیگری می‌دانیم که او این روزها چقدر آماده است".

 

دیدگاه‌ها