کد خبر : 1603790 | 21 فروردين 1398 ساعت 11:07 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

صالح: ناکامی سوریه به خاطر السوما نبود

تکذیب جنجال بازوبند کاپیتانی ستاره الاهلی

با وجود گذشت چند ماه از اتفاقات کابوس وار جام ملت ها 2019 هنوز ترکش های این اتفاقات دامن گیر اردوی تیم ملی سوریه و ستاره حال حاضر الاهلی عربستان است.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما ستاره سرشناس و گران قیمت تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی شب گذشته در حالی مقابل قهرمان ایران در گلزنی ناکام ماند که بسیاری از اهالی فوتبال در سوریه و عربستان اعتقاد دارند این بازیکن بعد از جام ملت های آسیا 2019 در امارات دیگر به فرم مطلوب روحی روانی بازنگشته است.


عمر السوما ناکام در نجات الاهلی برابر پرسپولیس امروز در شرایطی با انتقادات تند رسانه های سعودی روبرو شد که احمد صالح هم تیمی او در سوریه با دفاع همه جانبه از این بازیکن مدعی شد هجمه به راه افتاده علیه گلزن اول تیم ملی این کشور و باشگاه الاهلی اصلا جوانمردانه نیست.


صالح با اشاره به این که السوما در اردوی تیم ملی سوریه در امارات هیچ جنجالی پیرامون بازوبند کاپیتانی نداشت، گفت:« ناکامی در امارات 2019 ارتباطی به بازوبند و این مسائل نداشت چون آن روزها عدم یکدلی تیم و مشکلاتی که مربی آلمانی(برند اشتانگه) رقم زده بود، بیشترین لطمه را به تیم ملی زد».


مدافع سوریه در ادامه به حمایت از السوما پرداخت و افزود:« هم طرفداران تیم ملی هم طرفداران الاهلی می دانند که عمر با تمام توان برای موفقیت و گلزنی تلاش می کند اما برخی روزها پیش می آید همه چیز بر وفق مراد پیش نمی رود. نه ناکامی سوریه در جام ملت ها نه روزهای تلخ الاهلی در این هفته هیچ کدام به عمر السوما برنمی گردد و نباید به او این گونه هجمه وارد کرد».


عمرالسوما شب گذشته در جریان بازی الاهلی با پرسپولیس در دبی یکی از ضعیف ترین نمایش های خود را ارائه داد و با نمایش عصبی خود نتوانست مانع شکست سبزپوشان جده مقابل قهرمان ایران شود.

 

1396709

 

دیدگاه‌ها