کد خبر : 1603800 | 21 فروردين 1398 ساعت 11:12 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

خطر از بیخ گوش ستاره مصری گذشت

چرا محمد صلاح، اخراج نشد؟ (عکس)

مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی، تایید کرد که محمد صلاح، ستاره لیورپول، باید در دیدار شب گذشته تیمش مقابل پورتو، از زمین اخراج می شد.

چرا محمد صلاح، اخراج نشد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ موفق شد با نتیجه 2-0 پورتو را شکست بدهد و گام بلندی به سوی دیدار نیمه نهایی بردارد.

در نیمه دوم این دیدار بود که صلاح در تلاش برای گرفتن توپ، تکلی روی پای دانیلو، کاپیتان پورتو، زد که می توانست کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما در حالی که داور لحظاتی قبل برای یک صحنه در محوطه جریمه لیورپول از VAR استفاده کرده بود، برای تکل صلاح ترجیح داد به سراغ VAR نرود و به این ترتیب، ستاره مصری تا پایان در زمین ماند و دیدار برگشت را هم از دست نخواهد داد.

کلاتنبرگ به دیلی میل گفت:" صلاح بسیار خوش شانس بود که به خاطر خطا روی دانیلو پریرا اخراج نشد. مهاجم لیورپول از بالا به سمت توپ رفت و به طور واضح پایش را روی ساق پای حریف گذاشت. دستورالعمل یوفا در مورد این خطا واضح است. هر لگد کوبیدن بالاتر از قوزک پا، کارت قرمز دارد.

داوران VAR باید از داور می خواستند صحنه را بازبینی کند؛ در این صورت او مطمئنا تصمیم می گرفت که صلاح باید اخراج شود. در مقابل، او حالا می تواند در دیدار برگشت به میدان برود."

متئو لاهوز، داور این دیدار، فصل گذشته داور دیدار برگشت منچسترسیتی-لیورپول در همین مرحله از لیگ قهرمانان بود. او در نیمه اول آن دیدار یک گل صحیح منچسترسیتی را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید پپ گواردیولا همراه شد و محرومیت او را به همراه داشت.

 

1396716

 

1396718

 

1396717

 

 

دیدگاه‌ها