کد خبر : 1603860 | 21 فروردين 1398 ساعت 14:55 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: می ترسم دمبله دوباره مصدوم شود

احتمال حضور عثمان دمبله در بازی امشب بارسلونا و منچستریونایتد کمی دور از ذهن است.

والورده: می ترسم دمبله دوباره مصدوم شود

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله نزدیک به یک ماه پیش بود که در بازی برگشت با لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مصدوم شد. او بیست دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و مصدومیت قبلی اش شدت یافت.

ستاره فرانسوی چند روز پیش به تمرینات برگشت و حتی با کاروان بارسا به منچستر نیز سفر کرده است. گویا مصدومیت او نیز بهبود یافته و مشکلی برای بازی امشب هم ندارد اما ارنستو والورده قصد ریسک کردن روی او را ندارد.

 

 

1396244

 

 

سرمربی بارسا در نشست خبری بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر منچستریونایتد گفت:« ببینیم روز بازی(امروز) شرایط دمبله چگونه خواهد بود و سپس تصمیم گیری خواهم کرد. تحت هیچ شرایطی بازی امشب قابل مقایسه با بازی برگشت برابر لیون نیست. این تازه بازی رفت است و یک بازی برگشت هم پیش رو خواهیم داشت؛ پس دلیلی برای ریسک کردن نیست. ممکن است به دمبله فشار بیاوریم و دوباره مصدوم شود. نمی خواهم روی او ریسک کنم؛ چون بیم این وجود دارد که برای چند هفته دیگر نیز او را از دست بدهیم. دیگر نمی خواهم چنین اتفاقی رخ دهد.»

 

والورده در مورد شانس بیشتر صعود بارسا نسبت به یونایتد گفت:« چه اهمیتی دارد وقتی شانس ما را بیشتر می دانند؟ این اصلا تضمینی برای صعود نیست. سیتی، یووه و لیورپول هم شانس بیشتری روی کاغذ دارند اما مهم آن چیزی است که درون زمین رخ می دهد. همه هدف ما گل زدن در زمین یونایتد است و البته کسب پیروزی ولی ببینیم چه پیش می آید و روند بازی چگونه خواهد شد. یونایتد با آمدن سولسشر، به تیمی دیگر تبدیل شده است.»

 

دیدگاه‌ها