کد خبر : 1603871 | 21 فروردين 1398 ساعت 15:35 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدر ماتا: پسرم حق رفتن به دو تیم را ندارد

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد قراردادش تا پایان فصل اعتبار دارد و احتمالا سال بعد او را در تیمی دیگر خواهیم دید.

پدر ماتا: پسرم حق رفتن به دو تیم را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا سال هاست که در لیگ برتر انگلیس مشغول فوتبال است. او پس از یک دوره حضور موفق در چلسی، راهی منچستریونایتد شد و حالا هفته های پایانی حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.

گفته می شود که با وجود دریافت پیشنهاد تمدید، او دیگر علاقه ای برای ماندن ندارد. ماتا از جمله بازیکنان محبوب میان هواداران است ولی نیمکت نشینی های زیاد، او را به جدایی ترغیب کرده است.

 

 

1376168

 

 

پدر ماتا که در شهر منچستر یک رستوارن اسپانیایی مشهور دارد، در مصاحبه با ال چیرینگیتو و در مورد آینده پسرش گفت:« منچستر به ما پیشنهاد تمدید داده است. ما از زندگی در شهر منچستر راضی هستیم و پیشنهاد تمدید نیز جذاب است ولی از تیم های دیگر که در لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود نیز پیشنهادات خوبی به ما رسیده است. اسپانیا؟ بله ممکن است او به لالیگا هم برگردد ولی الان زمان درستی برای صحبت در این رابطه نیست؛ چون پسرم هنوز تصمیم نهایی خودش را نگرفته است.»

 

او در ادامه افزود:« خوان بازیکن محبوبی بین هواداران است و به همین دلیل حق رفتن به لیورپول و منچسترسیتی را ندارد. باید به هواداران منچستریونایتد احترام گذاشت و رفتن به این دو تیم، قطعا آنها را ناراحت خواهد کرد.»

 

لازم به ذکر است که اخیرا از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی خوان ماتا نام برده می شود.

دیدگاه‌ها