کد خبر : 1603901 | 21 فروردين 1398 ساعت 17:37 | 193.4K بازدید | 0 دیدگاه

تری کولور در دوره پکرمن ربوده شده بود

عکس پرحاشیه خبرنگاران کلمبیایی با کی روش

کارلوس کی روش به شکلی ناخواسته سوژه حمله به خوزه پکرمن، سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا شد.

 عکس پرحاشیه خبرنگاران کلمبیایی با کی روش

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که پس از هشت سال حضور در تیم ملی ایران چندی پیش رسما هدایت تیم ملی کلمبیا را پذیرفت، به صورت جدی کار خود را در کلمبیا شروع کرده است. او در دو بازی برابر کره و ژاپن نیز روی نیمکت "تری کولور" نشست که برای او یک برد برابر ژاپن و یک شکست مقابل کره جنوبی را به همراه داشت.

 

کی روش در شروع کارش، رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای با خبرنگاران و اصحاب رسانه کلمبیا برقرار کرده است؛ دقیقا بر خلاف خوزه پکرمن، سرمربی آرژانتینی سابق کلمبیا که در هشت سال حضورش هرگز ارتباط مناسبی با رسانه ها نداشت.

اخیرا جلسه ای صمیمانه بین کی روش و خبرنگاران کلمبیایی برگزار شد و طرفین به صحبت در مورد آینده تیم ملی کلمبیا پرداختند. در این جلسه البته همه چیز به صحبت وآنالیز تیم ملی ختم نشد و در انتها هر کسی سعی داشت با کی روش، عکس و سلفی به یادگار بگیرد. یکی از این سلفی ها اما حواشی زیادی را باعث شده است.

 

هنری خیمنز ملقب به ال بوچا، خبرنگار مشهور رادیو بوگوتا، با انتشار عکس زیر در توئیتر خود، کنایه ای سنگین نثار پکرمن کرد و نوشت:« رادیو بوگوتا در کنار تیم ملی کلمبیا پس از هشت سال ربوده شدنش»

 

 

1396835

 

 

اشاره به کلمه سرقت در این توئیت، جنجال هایی را به دنبال داشته است؛ به خصوص که همه افراد حاضر در عکس با نظر ال بوچا موافق نیستند و این قضیه بازتابی منفی نیز داشته است.

کنار ال بوچا افرادی چون دیگو روئدا، جولیانا سالازار، آنتونیو کازساله، هایمه اورلاندو، ریکاردو اوره گو، مارینا گرانسیرار، آندرس تورس و استبان جارمیلو نیز حضور دارند که برخی از آنها رابطه خوبی با پکرمن داشتند و از توئیت ال بوچا استقبال نکرده اند.

لازم به ذکر است که پکرمن با وجود ارتباط نامطلوبش با بخش اعظمی از رسانه های کلمبیا، در مجموع حضوری موفق در این کشور داشت و آنها را به دو جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه هدایت کرد.

دیدگاه‌ها