کد خبر : 1603929 | 21 فروردين 1398 ساعت 19:54 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

داور بازی ما ابدا تمرکز نداشت

مازیار زارع: پژمان غریبانه خداحافظی کرد

مربی ملوانان در نشست مطبوعاتی امروز تیمش پس از پایان بازی حضور یافت و در باره شرایط دیدار، خداحافظی پژمان، داوری و ... به صحبت پرداخت.

مازیار زارع: پژمان غریبانه خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع به عنوان یکی از کمک های محمد احمدزاده به سنت بسیاری از بازی های دیگر به جای سرمربی تیم پا به نشست مطبوعاتی تیمش ملوان گذاشت تا درباره بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: خداراشکر بازگشت خوبی در این بازی داشتیم. وقتی که تیم عقب افتاد بازیکنان ما با غیرتی مثال زدنی دویدند تا توانستند باعث به ثمر رساندن گل های ما شوند. آنها عالی جنگیدند و جنگ میانه میدان را به سود خود به پایان رساندند و من هم دست همه آنها را می بوسم. ما پیش از حضور در زمین به خودمان قول دادیم که باید برای حفظ فوتبال پاک ملوان، باید این دیدار را با برد به پایان برسانیم. خداراشکر که با کمک هواداران این طور شد.


او درباره داوری بازی نیز گفت: درباره داوری ابتدا باید به آن حرکت فوق العاده یکی از کمک داور های داور بپردازم. او در صحنه ای که اعلام پنالتی شد توانست با جسارت و جرات بالای خود به حق پنالتی را برگرداند. درباره داوری هم باید گفت ایشان در لیگ برتر قضاوت می کنند اما نتوانست روز خوبی را پشت سر نگذاشت او در تصمیمات خود علیه ما بسیار سوت زد شاید تمرکز لازم را نداشت نمی دانم اما توپ هایی که در مرکز میدان هم بود و پنجاه پنجاه بود همه آنها را برای حریف اعلام کرد. اصلا در صحنه ای که مورد اعتراض آقای احمدزاده واقع شد کاملا تکل پژمان صحیح بود اما اعتراض آقای احمدزاده به این اشتباه داوری باعث شد تا او از زمین اخراج شود. او امروز تمرکز نداشت و فکر می کنم قضاوت او حداقل برای ما راضی کننده نبود. من در میانه زمین به او گفتم که ما چیزی نداریم که بخواهیم از دست بدهیم اما این نوع قضاوت شما باعث می شود تا تیم ما باز هم تحت فشار قرار بگیرد اما خداراشکر شرایط به گونه ای پیش رفت که ما بتوانیم در این بازی برنده باشیم.


زارع درباره خداحافظی غافلگیرانه پژمان نوری نیز گفت: یک خسته نباشید حسابی به پژمان می گویم به خاطر همه زحماتی کشی که برای ملوان کشید فکر می کنم حقی بیشتر از اینها دارد. نه تنها پژمان که جلال رافخایی، سعید یوسف زاده و هرکدام از دیگر بازیکنانی که برای ملوان زحمت کشیدند باید در شرایط بهتری از فوتبال کنار بروند. نه اینکه مانند امروز پژمان بخواهد غریبانه از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او باید در بهترین شرایط این کار را می کرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد تا پژمان را غریبانه و تنها در حال خداحاظی ببینیم.


مربی ملوانان درباره حضور بازیکنان جوان در تیم گفت: اگر بخواهیم نسلی را عوض کنیم باید تحمل مان را ببریم.معمولا در لیگ یک صبر تیم ها و هواداران بسیار کمتر است چون همه می خواهند راهی لیگ برتر شوند. شما اگر سوم هم شوید تیم تان عالی کار کرده اما نمی تواند به لیگ برتر صعود کند. البته در انزلی همیشه همین بوده که بازیکنان جوانانی به تیم اضافه می شدند و خیلی راحت به تیم های ملی می رسیدند. من امیدوارم باز هم همان شرایط برای ملوانان و جوان هایش به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها