کد خبر : 1603939 | 21 فروردين 1398 ساعت 20:31 | 97.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از شهری که دوستش داریم

اهواز؛ آب هست ولی زیاد هست! (گزارش ویژه)

دربی فردای فولاد و استقلال خوزستان با توجه به سیل در خوزستان در حاشیه اخبار این روزهای اهواز قرار گرفته است.

اهواز؛ آب هست ولی زیاد هست! (گزارش ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، سیل روزهای زیادی است که دامن گیر‌ چند استان شده است، گلستان، فارس، ایلام، لرستان و این روزها خوزستان! دربی اهواز فردا در حالی برگزار می شود که کمتر کسی در شهر و استان از فوتبال خبر می گیرد، همه نگران سیل و پیگیر اخباری هستند که از رسانه های رسمی پخش می شود.

بسیاری از روستاهای خوزستان درگیر سیل هستند و‌چند ده هزار نفر در اردوگاه های امن اسکان یافته اند، جوانان خوزستانی اعم از عرب، لر و ‌یا هر قومیتی کنار نیروهای ارتش ،سپاه، هلال احمر و‌ دیگر نیروهای مردم نهاد جلوی آب ایستاده اند و با ایجاد سیل بند از شهر و کیان خود حفاظت می کنند، سیل بندهایی که گاهی شکسته می شود اما امید و اراده جوانان خوزستانی نه!


استاندار و دیگر مدیران خوزستانی تمام تلاش خود را کرده اند تا به بهترین وجه ممکن این بحران را مدیریت کنند تا از این وضعیت خوزستان رها شود و ابادانی به کشور باز گردد.

 

در آخرین خبر از سوی استاندار خوزستان به ۵ منطقه از اهواز(عین دو، گلدشت، سیاحی، سادات و سلیم آباد ) دستور  تخلیه داده شده و همچنین چندین منطقه نیز در حالت اماده باش هستند.

 


فوتبال ایران از گذشته تا کنون مدیون خوزستان بوده و است، ستاره هایی چون:

پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محراب شاهرخی، اکبر افتخاری، ناظم گنجاپور، حسن نظری، ابراهیم قاسم پور، مجید حلوایی، حسین کازرانی، محمد صادقی، عبدالرضا برزگری، احمدرضا عابدزاده، کریم بوستانی، صمد مرفاوی، سهراب بختیاری زاده، ایمان مبعلی، علی بداوی، حسین کعبی، سیدمحمد علوی، مجاهد خذیراوی، عبدالله ویسی، ابراهیم تهامی، سیروس نعمتی نژاد، نعیم سعداوی، عبدالرزاق خادم پیر، عادل کلاه کج، بهزاد غلامپور، ایرج سلیمانی، منصور رشیدی، جلال کاملی مفرد در گذشته و امروزه نیز بازیکنانی چون : پژمان منتظری، مسعود شجاعی،ایوب والی، عبدالله کرمی، محمد طیبی، آرش افشین، حسن بیت سعید، رحیم زهیوی، فرزاد جعفری، ساسان انصاری، سروش رفیعی، رشید مظاهری، حسین ماهینی، سوشا مکانی، محمد قاضی، میلاد میداوودی، میلاد شیخی سلیمانی، اسماعیل شریفات، احمد عبدالله زاده، بختیار رحمانی، یوسف وکیا، حسین مالکی، عباس عسکری، علی حمودی، سجاد مشکل پور، طالب ریکانی، میثم دورقی و ... یا خوزستانی هستند و یا در این استان بازی کرده اند.

 

1396880

 

1396881

 


علاوه بر این سرمربیانی چون امیر قلعه نویی، فراز کمالوند، رضا مهاجری، فیروز کریمی، افشین قطبی، حسین فرکی و در این استان فعالیت کرده اند و مهمان نوازی و‌ خونگرمی این مردم را از نزدیک دیده اند، حال نوبت اهالی فوتبال است که در این برهه تاریخی خوزستان را به مانند همیشه تنها نگذارند ‌و این فرزند ایران را یاری کنند.


علاوه بر این سرمربیانی چون امیر قلعه نویی، فراز کمالوند، رضا مهاجری، فیروز کریمی، افشین قطبی، حسین فرکی و در این استان فعالیت کرده اند و مهمان نوازی و‌ خونگرمی این مردم را از نزدیک دیده اند، حال نوبت اهالی فوتبال است که در این برهه تاریخی خوزستان را به مانند همیشه تنها نگذارند ‌و این فرزند ایران را یاری کنند.

 

1396883

 

1396885

 

1396884

 

تا کنون افشین قطبی تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیمش از نتایج را برای کمک به سیل زدگان اختصاص داده، سهراب بختیاری زاده نیز فراخوان کمک کرد و محموله را به مناطق سیل زده فرستاد.

 

کانون هواداران فولاد خوزستان با اعزام تعدادی از اعضای خود به مناطق سیل زده شبانه روز در کنار برادران خود بوده اند، هواداران نفت مسجدسلیمان نیز از مردم این شهر کمک هایی را جمع کرده اند تا به هم استانی های خود برسانند.

 

1396882


خوزستان در زمان ۸ ساله دفاع مقدس سرپا ماند و هیچگاه خم نشد، امروز نیز قطعا از این بحران عبور می کند و امیدوارتر از قبل برای آینده ادامه می دهد، امید داریم که در این بازسازی اهالی فوتبال و ورزش به مانند تمامی نهادها و دولت کنار مردم خسارت دیده و با عشق خوزستان باشند.


مجموعه "ورزش سه" نیز به مانند همه مردم ایران پیگیر و نگران اوضاع موجود در استان های خوزستان و لرستان و گلستان است و به همین دلیل اخبار مهمی را در رابطه با پوشش وضعیت مناطق سیل زده به اطلاع همه مردم ایران خواهد رساند و به زودی نیز در زمینه کمک رسانی اقدامات عملی ممکن به کار خواهد بست.


سهیل احیایی-اهواز

دیدگاه‌ها