کد خبر : 1603967 | 22 فروردين 1398 ساعت 01:45 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: به هیچ عنوان صعودمان قطعی نیست

بارسلونا با برتری 0-1 در زمین منچستریونایتد یک قدم دیگر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک تر شد.

پیکه: به هیچ عنوان صعودمان قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری بارسا را پیش از بازی امشب شانس اول برد می دانستند و همین اتفاق نیز افتاد. بارسا با گل به خودی لوک شاو موفق شد برنده از زمین خارج شود و یک هفته دیگر بازی برگشت  در نوکمپ، تعیین کننده تیم صعودکننده خواهد بود.

 

 

1396943

 

 

جرارد پیکه، مدافع ارزشمند بارسا در پایان بازی گفت:« پیروزی در اولدترافورد کار دشواری است. اینجا یک زمین جادویی است و با این هواداران پرشور، نمی توان به راحتی بر یونایتد غلبه کرد. یونایتد باشگاه بزرگی است و پیروزی بر این تیم راحت نیست. در نیمه اول یونایتد پس از گل روی دروازه ما فشار آورد ولی خوب مقاومت کردیم. برای ما مهم بود که اینجا گلی دریافت نکنیم و در عوض از فرصت های مان به خوبی استفاده کنیم. اینکه گلی نخوردیم، در بازی برگشت به ما کمک فراوانی خواهد کرد. جزئیاتی اندک، نتیجه پایانی را تعیین کرد.»

 

پیکه ادامه داد:« قطعی شدن صعود؟ پی اس جی در دور قبل، در اولدترافورد 0-2 پیروز شده بود و نگاه کنید که در بازی برگشت چه بر سر این تیم آمد. یونایتد باشگاه بزرگی است و می تواند در بازی برگشت جبران کند. هرچند اطمینان دارم که در نوکمپ با حمایت هواداران مان بازی بهتری ارائه خواهیم داد؛ ولی باید مراقب باشیم. تحت هیچ شرایطی صعودمان قطعی نشده است.»

 

 

دیدگاه‌ها