کد خبر : 1603979 | 22 فروردين 1398 ساعت 09:12 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری هواداران آژاکس و یووه و بازداشت 140نفر

دیشب پیش از شروع بازی دو تیم آژاکس و یوونتوس در لیگ قهرمانان، هواداران دو تیم در شهر آمستردام با هم درگیر شدند و پلیس آمستردام اعلام کرد 140 نفر را به همین خاطر دستگیر کرده است.

درگیری هواداران آژاکس و یووه و بازداشت 140نفر

به گزارش "ورزش سه"، پلیس آمستردام رسماً اعلام کرد در جریان درگیری هواداران دو تیم آژاکس و یوونتوس که دیشب پیش از شروع دیدار دو تیم در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتفاق افتاد بیش از 140 نفر از هواداران دو تیم را دستگیر کرده است.

 

1396978

 

پیش از شروع بازی، هواداران دو تیم در شهر آمستردام با هم درگیر شدند و ویدیوهایی که از این درگیری‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد درگیری‌ها شدت بسیار زیادی داشته و هر لحظه احتمال وقوع فاجعه می‌‌رفته.

 

پلیس آمستردام با انتشار تصاویری از اشیایی که از هواداران حاضر در این درگیری‌ها ضبط کرده، اشیایی از قبیل، وسایل آتش‌بازی و چاقو و انواع سلاحهای سرد اعلام کرده که ده‌ها نفر را دستگیر کرده است.

 

اما چند ساعت بعد، پلیس آمستردام با انتشار اطلاعیه‌ای اطلاعات دقیق‌تری از درگیری‌ها فاش کرده و اعلام کرد که اکثر افراد دستگیرشده، هواداران یوونتوس بوده‌اند.

 

در اطلاعیه پلیس آمستردام آمده:" پلیس در روز چهارشنبه 10 آوریل پیش از بازی دو تیم آژاکس و یوونتوس چندین نفر را دستگیر کرد. دو گروه بزرگ که اکثرشان هواداران ایتالیایی هستند در بازداشت به سر می‌برند. اولین گروه که شامل 46 مظنون می‌شود در مترو دستگیر شده و گروه دوم که شامل 61 مظنون می‌شود در استادیوم دستگیر شده‌اند. از هر دو گروه انواع وسایل آتش‌بازی و سلاح‌های سرد کشف شده است".

 

دیدگاه‌ها