کد خبر : 1603983 | 22 فروردين 1398 ساعت 09:35 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ: ماشین فوتبال بارسا را از کار انداخته بودیم

کریس اسمالینگ، مدافع منچستریونایتد با تمجید از عملکرد تیمش مقابل بارسلونا می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش با وجود شکست 1-0 موفق شده‌اند ماشین فوتبال بارسا را از کار بیندازند.

اسمالینگ: ماشین فوتبال بارسا را از کار انداخته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ، دفاع وسط منچستریونایتد با وجود شکست 1-0 تیمش مقابل بارسلونا در خانه یونایتد، اولدترافورد، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد یونایتد در این بازی راضی است و می‌گوید با وجود این نتیجه، او و هم‌تیمی‌هایش موفق شده‌اند بارسلونا را در اولدترافورد ساکت نگه دارند و ماشین فوتبالش را از کار بیندازند.

 

1396987

 

اسمالینگ بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما کل تیم بارسلونا را از کار انداخته بودیم. آنها هیچ کاری نمی‌توانستند بکنند. فکر کنم به جز صحنه گل، داوید دخیا فقط یک سیو دیگر داشت. ما می‌دانستیم باید به آنها طوری فشار بیاوریم که در اسپانیا به آن عادت ندارند".

 

بازی دو تیم که دیشب در ورزشگاه اولدترافورد انجام شد از دقیقه 12 و با گل به خودی لوک شاو که وارد دروازه یونایتد شد، با برتری بارسا در نتیجه پیگیری شد. گلی که لوئیس سوارز نقش اصلی را در به ثمر رسیدن آن داشت.

 

یونایتد در ادامه بازی هر چه تلاش کرد نتوانست کار را به تساوی بکشاند و حالا برای اینکه امیدهایش به صعود به مرحله نیمه‌نهایی زنده بماند باید در نوکمپ حتما مقابل بارسا به پیروزی برسد.

 

دیدگاه‌ها