کد خبر : 1604003 | 22 فروردين 1398 ساعت 11:45 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: بارسلونا آنقدرها هم خطرناک نبود

با وجود شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل بارسلونا که دیشب در اولدترافورد اتفاق افتاد، پل پوگبا شانس یونایتد برای صعود از این مرحله را زیاد دانسته و درباره بارسا گفت:" آنها خیلی هم خطرناک نبودند".

پوگبا: بارسلونا آنقدرها هم خطرناک نبود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد، به مصاف یاران لیونل مسی رفت و با گل به خودی لوک شاو بازی را با نتیجه 1-0 به حریف کاتالان واگذار کرد. اما پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد در پایان بازی مدعی شد با وجود این شکست او و هم‌تیمی‌هایش شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارند و گفت بارسلونا امروز آنقدرها هم خطرناک نبود.

 

1397009

 

یونایتد که ماه گذشته میلادی با وجود شکست 2-0 در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن، در بازی برگشت موفق شده بود با کامبکی رویایی جواز حضور در مرحله یک‌چهارم چمپیونزلیگ را بدست بیاورد حالا امیدوار است در این مرحله هم با تکرار همان اتفاق، با یک کامبک بزرگ دیگر در نوکمپ، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

 

پل پوگبا بعد از بازی دیشب در این باره گفت:" بازی خوبی بود. ما مقابل بارسلونا بازی کردیم که یکی از بهترین تیمهای دنیا است. ولی ما هم برای آنها دردسرهای زیادی درست کردیم. آنها هم البته کار ما را بعضی وقتها سخت کردند ولی ما می‌دانیم چطور باید به آنها ضربه بزنیم".

 

ستاره فرانسوی یونایتد در ادامه گفت:" این بازی رفت است و یک بازی دیگر باقی مانده. ما در بازی برگشت از تمام توان‌مان مایه می‌گذاریم تا موفق شویم. ما به موفقیت‌مان در این مرحله ایمان داریم".

 

پوگبا در ادامه گفت:" بارسلونا فرصتهای زیادی نداشت. فکر کنم فقط یک فرصت داشت که دخیا با یک سیو درخشان دفعش کرد. ولی بارسلونا بعد از آن زیاد هم خطرناک نبود و نتوانست فرصت چندانی خلق کند".

 

دیدگاه‌ها