کد خبر : 1604041 | 22 فروردين 1398 ساعت 13:44 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

چشم و هم چشمی هافبک اتلتیکو با گریزمان

سائول نیگز، هافبک اتلتیکو مادرید که از اختلاف دستمزدش با آنتوان گریزمان، ستاره این تیم ناراحت است قصد ترک اتلتیکو را دارد و منچستریونایتد، بارسلونا و منچسترسیتی خواهان جذب او هستند.

چشم و هم چشمی هافبک اتلتیکو با گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد سائول نیگز، هافبک اتلتیکو مادرید که از اختلاف دستمزدش با آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو ناراضی است و این مطلب را با مدیران ارشد اتلتیکو مطرح کرده قصد ترک این تیم را دارد و باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد، بارسلونا و منچسترسیتی، تمایل خود برای جذب او را اعلام کرده‌اند.

 

1397059

 

به گزارش دیلی‌میل، دستمزد فعلی نیگز در اتلتیکو هفته‌ای 90هزار پوند است و اختلاف این دستمزد با دستمزد هفته‌ای 300هزار پوندی آنتوان گریزمان، این هافبک اسپانیایی را ناراضی کرده و او به مدیران اتلتیکو اعلام کرده که قصد ترک باشگاه را دارد.

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، در قرارداد نیگز با اتلتیکو بند آزاد‌سازی 129 میلیون پوندی گنجانده شده ولی با اینحال، سه باشگاه منچستریونایتد، بارسلونا و منچسترسیتی از تمایل خود برای به خدمت گرفتن نیگز خبر داده‌اند.

 

روزنامه اسپانیایی آ اس هم با تایید این خبر، از نارضایتی نیگز به خاطر اختلاف دستمزدش با گریزمان پرده برداشته و از منچستریونایتد و بارسلونا به عنوان مقاصد احتمالی او صحبت کرده است.

 

این در حالی است که نیگز در سال 2017 قرارداد خود را با اتلتیکو به مدت 9 سال تمدید کرده بود و هر باشگاهی که خواهان جذب او باشد باید از فعال کردن بند آزادسازی او استفاده کند که بر اساس گزارشهای دیلی‌میل و آ اس، بندی 150 میلیون یورویی است.

 

دیدگاه‌ها