کد خبر : 1604067 | 22 فروردين 1398 ساعت 15:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی به لیگ برتر برمی گردد یا نه؟

تیم شاهین شهرداری بوشهر دیروز فرصت خوبی برای صدرنشینی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشت اما این فرصت خوب را با تساوی در برابر مس از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه مس رفسنجان داعیه صعود ندارد اما کسب یک امتیاز از این تیم در رفسنجان نتیجه بدی برای شاهین شهرداری بوشهر نبود. به خصوص که مس در هفته های اخیر تیم های مدعی را شکست داده بود. از سویی این نتیجه موجب ادامه حضور شاهین شهرداری بوشهر در رده دوم جدول شد.

 

شاهین شهرداری بوشهر در دو بازی باقی مانده مصاف با تیم های ملوان و سرخپوشان پاکدشت را تجربه خواهد کرد. دو بازی سخت. ملوان اگر چه شانسی برای صعود ندارد اما دیروز در بازی با آلومینیوم اراک به خوبی ثابت کرد ذره ای قدم عقب نخواهد گذاشت و در برابر تیم های مدعی با انگیزه و برای پیروزی فوتبال خواهد کرد. از سویی تیم سرخپوشان هم در موقعیت صعود به تیم شاهین شهرداری بوشهر باج نخواهد داد.

 

شاهین شهرداری بوشهر فصل را با محمود فکری شروع کرد و با این مربی هم هفته های متمادی مدعی صعود بود. صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر بازگشت عبدالله ویسی به این بازی ها هم محسوب می شود. مربی ای که قهرمانی به همراه استقلال خوزستان را در کارنامه دارد و علاقمند است دوباره در لیگ برتر مربیگری کند. او تجربه حضور در تیم های صبای قم، پیکان تهران و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد اما فراز و نشیب هایی به وجود آمده در مسیر مربیگری اش منجر شد این فصل و در میانه های راه شاهین را برای مربیگری انتخاب کند.

 

عکس: مهدی جعفری

 

1397095

 

1397096

 

1397097

دیدگاه‌ها