کد خبر : 1604110 | 22 فروردين 1398 ساعت 19:30 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت:

رونالدو مثل یک شکارچی ماهر است

شب گذشته از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، آژاکس نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و برابر یوونتوس با تساوی 1-1 متوقف شد.

رونالدو مثل یک شکارچی ماهر است

به گزارش "ورزش سه"، ضربه سر رونالدو در نیمه اول یوونتوس را پیش انداخت اما آژاکس موفق شد در ثانیه 40 نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند. یک هفته بعد در تورین سرنوشت تیم صعودکننده به نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

 

 

1397151

 

 

ماتیاس دی لیخت، مدافع و کاپیتان 19 ساله آژاکس که مورد توجه بارسا و یووه قرار دارد، پس از بازی به خبرنگاران گفت:« از آغاز بازی جو خوبی بر بازی حکمفرما بود و ما چند شانس داشتیم اما متاسفانه پیش از پایان نیمه اول گل خوردیم. ویژگی عالی رونالدو جدای از استعدادش این است که در محوطه جریمه مانند یک شکارچی است.

رونالدو موقعیت را می بیند، فضای کمی ایجاد می کند و به طرزی باورنکردنی سریع عمل می کند. او بین فضای دو بازیکن پرید. می دانیم که نباید در دفاع به یوونتوس فضا بدهیم چرا که آنها آماده همین هستند. باید از آن عبور کرده و تلاش کنیم که فضاهایی در دفاع آنها پیدا کنیم.»

 

دی لیخت ادامه داد:« فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم. تیمی پر از استعداد داریم که تمام تلاش خود را در لیگ قهرمانان انجام می دهد. به سختی برای یکدیگر کار می کنیم. امروز ثابت کردیم که آژاکس حریف دست و پا بسته ای در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیست. البته که یوونتوس در خانه قوی است و همه این را می دانند بنابراین بازی برگشت سخت خواهد بود.»

دیدگاه‌ها