کد خبر : 1604121 | 22 فروردين 1398 ساعت 19:53 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد دربی های جذاب خوزستان

یک پنالتی، دوگل، سه اخراجی؛ فقط در ده دقیقه

در حالی که بازی در نیمه دوم از سرعتش افتاده بود از دقیقه نودو بعد از اعلام پنالتی برای اس خوزستان شکل و جریان بازی کاملا متفاوت دنبال شد.

یک پنالتی، دوگل، سه اخراجی؛ فقط در ده دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان ازهفته بیست وپنجم لیگ برتردر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان (فولاد آره نا) به مصاف هم رفتند که دراین مصاف، فولادی ها موفق شدند با سه گل همشهری خودشان را شکست دهند تا موقتا به مکان ششم جدول رده بندی صعود کنند. از طرفی دیگر با این نتیجه  به دست آمده باید اس خورستان را رفته رفته به عنوان اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک به شمار بیاوریم.


این دیدار پر برخورد در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زد اما به یکباره با اعلام پنالتی به سود آبی پوشان شهر اهواز وضعیت بازی از این رو به آن رو شد. بعد از گل، شاگردان محمد علوی که اولین تجربه مربی گری اش را تجربه می کرد برای جبران گل دوم سراپا حمله شد و بازی شکل درگیرانه ای به خود پیدا کرد تا اینکه داور این دیدار سینا مریدی و ایوب کلانتری را به فاصله دو دقیقه از بازی اخراج کند. اما قائله به همین جا خاتمه پیدا نکرد و این بار نوبت مسی از فولاد بود که از پیشروی مدافعان استقلال نهایت استفاده ببرد و برای بار سوم توپ را وارد دروازه فرزین گروسیان کند تا دیگر آب سردی را برعطش گلزنی استقلال ریخته باشد. حسن ختام این ده دقیقه جذاب هم اخطار زرد دوم میثم شاه مکوند زاده بود که باعت شد تا استقلال خوزستان 9 نفره بازی را به پایان ببرد.


 به هر حال این ده دقیقه جذاب و نفس گیر همه چیز داشت در مجموع یک پنالتی، دو گل و سه کارت قرمز ، که در نوع خودش می توان بگوییم کم نظیر بوده است و تا حدی دربی های سال های نه چندان دور اهواز را در خاطر همه فوتبالدوستان زنده کرد.

دیدگاه‌ها