کد خبر : 1604131 | 22 فروردين 1398 ساعت 21:32 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: کارون قربانی تصمیمات داوری است

سرمربی کارون اروند خرمشهر با گلایه از نحوه عملکرد داوران اعتقاد دارد تصمیمات داوران هر چند سهوی باعث شده است با سرنوشت این بازی شود.

افاضلی: کارون قربانی تصمیمات داوری است

 به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته یک یا به عبارتی لیگ آزادگان به سرعت به هفته های انتهایی خودش نزدیک می شود و هرچه جلوتر که می رویم به طور طبیعی برحساسیت این بازی ها افزوده خواهد شد. با توجه به همین موضوع این هفته های پایانی تصمیمات داوری هم با وسواس بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد چرا که یک سوت اشتباه می تواند حتی در سرنوشت کلی تیم تاثیر بگذارد. از همین رو فدراسیون معمولا در این بازه از لیگ سعی می کند از داوران با تجربه تر خود برای قضاوت استفاده کند تا این اشتباهات را به حداقل برساند.


تیم کارون اروند خرمشهر بعد از اینکه با اکبر میثاقیان نتوانست نتیجه مطلوبی را بگیرد از یک مربی مطرح دیگر به نام هومن افاضلی دعوت کرد که سکان هدایت این تیم خرمشهری را عهده دار باشد.


افاضلی در ابتدای ورودش به خرمشهر نتوانست نتایج مطلوبی را بگیرد اما در ادامه بعد از اینکه روی تیم مسلط شد، کارون اروند نتایج بهتری گرفت. این تیم در حالی که می رفت تا خیال خودش را از حضور در رده های پایینی جدول راحت کند بحران مالی منجر به اعتصاب تعدادی از بهترین بازیکنان این تیم شد و در اقدامی هماهنگ شده، تمامی بازیکنان تصمیم گرفتند تا تمرینات تیم را تعطیل کنند. در نهایت بعد از مدت زیادی با وساطت مسئولان لیگ آنها مجاب شدند تا به تمرینات بازگردند اما عدم امادگی منجر شد تا این تیم باز هم رو به نتایج ضعیف بیاورد.


تنها این پایان کار نبود به گفته هومن افاضلی سرمربی این تیم علی رغم اینکه حتی یک پنالتی برای این تیم از زمان اضافه شدن او به کادر فنی به سود تیمش اعلام نشده در دو بازی متوالی گذشته در مقابل نود ارومیه و گل ریحان البرز هم دو پنالتی به گفته افاضلی به ناحق علیه این تیم اعلام می شود که دیگر امان این تیم را بریده است.


افاضلی اعتقاد دارد حتی پخش بازی های لیگ یک هم نمی تواند چاره کار باشد چرا که این موضوع را تا حد زیادی غیر فوتبالی می داند. در واقع هر هفته قربانی تصمیمات داوری می شوند.


در حال حاضر این تیم در جدول رده بندی به شدت نفس های تیم فوتبال شهرداری ماهشهر را زیر گوشش حس می کند. آنها با 25 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و شهرداری ماهشهر با یک بازی کمتر و 22 امتیاز در رده شانزدهم و در یک قدمی کارون به سر می برد، به همین دلیل هر اشتباهی می تواند به قیمت سقوط این تیم به لیگ دسته دوم تمام شود.

دیدگاه‌ها