کد خبر : 1604150 | 22 فروردين 1398 ساعت 21:30 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

بوسنیچ:

مشکل پوگبا، نداشتن هم تیمی های بزرگ است

مارک بوسنیچ، دروازه بان سابق منچستریونایتد، معتقد است زیر سوال بردن عملکرد پل پوگبا مقابل بارسلونا اشتباه است زیرا این ستاره فرانسوی، هم تیمی ای در اندازه های لیونل مسی، لوئیس سوارز یا ایوان راکیتیچ ندارد.

مشکل پوگبا، نداشتن هم تیمی های بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با یک گل از بارسلونا شکست خورد و پوگبا در این دیدار نتوانست نمایش خوبی ارائه بدهد؛ مسئله ای که انتقادهایی را از او به همراه داشت اما بوسنیچ معتقد است که انتظارات از پوگبا باید براساس سطح هم تیمی هایش باشد.

او به تاک اسپورت گفت:" بدون اینکه قصد بی احترامی داشته باشم، باید بگویم که بعضی از بازیکنانی که اطراف پوگبا هستند، کیفیتی مانند راکیتیچ، سوارز یا مسی ندارند.

 

1396991

 

وقتی مقابل بعضی از این تیم های سطح بالای اروپایی قرار می گیرید، نیازی به بازیکنانی در اطراف تان دارید که بتوانند باعث شوند بازی شما خوب به نظر برسد.

همچنین نیاز دارید که تاکتیک تیم مطابق بازی شما باشد. نیاز دارید که آرایش تیم کمک کند تا بدرخشید و فکر نمی کنم شب گذشته این طور بود.

پوگبا بازیکنی در کلاس جهانی است؛ در این تردیدی نیست. من ناراحتی هوادارانی که می خواهند او بازی را در دست بگیرد و بهترین بازیکن زمین باشد، را درک می کنم. این اتفاق رخ خواهد داد اما وقتی مقابل بهترین تیم دنیا بازی می کنید، نیاز به کمک زیادی دارید."

دیدگاه‌ها