کد خبر : 1604205 | 23 فروردين 1398 ساعت 12:50 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ: مسی می‌داند ضربه‌ام به بینی‌اش عمدی نبود

کریس اسمالینگ، مدافع منچستریونایتد که در جریان دیدار تیمش مقابل بارسلونا در برخورد با مسی باعث آسیب دیدن شدید بینی او شده بود می‌گوید مسی می‌داند که آن برخورد تصادفی بوده است.

اسمالینگ: مسی می‌داند ضربه‌ام به بینی‌اش عمدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل منچستریونایتد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان که چهارشنبه شب در اولدترافورد اتفاق افتاد، برخورد کریس اسمالینگ، مدافع یونایتد با لیونل مسی که به آسیب شدید بینی ستاره آرژانتینی و خونریزی از بینی او منجر شد، یکی از اتفاقات خبرساز این بازی بود.

 

1397275

 

اما حالا کریس اسمالینگ می‌گوید بعد از بازی با مسی گفتگو کرده و مطمئن شده که ستاره آرژانتینی از او دلخوری ندارد. اسمالینگ می‌گوید مسی می‌دانسته که آن برخورد کاملا تصادفی بوده و عمدی در کار نبوده است.

 

اسمالینگ درباره برخوردش با لیونل مسی گفت:" من و مسی بعد از بازی صحبت کردیم. با هم گفتگوی کوتاهی داشتیم و در نهایت دست دادیم. مسی می‌دانست که آن برخورد کاملا تصادفی بوده".

 

1397274

 

وقتی خبرنگاران به پرسیدن سوالهای بیشتر درباره برخورد هوایی‌اش با ستاره آرژانتینی که منجر به خونریزی بینی او شد ادامه دادند اسمالینگ گفت:" من در آن لحظه واقعا متوجه نشدم که ضربه خیلی محکمی به او وارد شده و بینی‌اش خونریزی کرده. بعد از بازی لوئیس سوارز هم پیش من آمد. ما با هم صحبت خوبی داشتیم. بعد هم دست دادیم و مسی به من گفت موفق باشی".

 

مدافع منچستریونایتد در ادامه گفت:" اینکه دو فوتبالیست در میدان با هم بجنگند و بعد از بازی برای هم احترام قائل باشند خیلی زیبا است. به هر حال ما فقط سعی می‌کنیم در هر بازی از تمام توان‌مان مایه بگذاریم".

 

دیدگاه‌ها