کد خبر : 1604248 | 23 فروردين 1398 ساعت 15:26 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان به دنبال تکرار خاطرات خوبش درمشهد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دنبال آن است تا قبل ازهفته های پایانی حکم بقای تیمش را هر چه زودتر به دست بیاورد .

مرزبان به دنبال تکرار خاطرات خوبش درمشهد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز در شرایطی پا به ورزشگاه ثامن مشهد می گذارد که تا به حال در نیم فصل دوم موفق به کسب برد نشده است و این امر برای شاگردان مرزبان  رفته رفته به صورت یک عادت بد درمی‌آید .


علی رضا مرزبان هر چه سعی کرد که  در نیم فصل ضعف گلزنی تیمش را بر طرف کند در این امر ناکام ماند اما این را هم در نظر بگیریم که قرعه این تیم تا حدی در این فصل مزید برعلت شد.


هیثم هاشمی زاده، محمد شادکام، اسماعیل شریفات، فرشید پاداش، اکبر آفاقی ،عباس عسگری، این  همه مهاجم در لیست مرزبان شاید برای رفع این مشکل کافی به نظر می رسیدند اما پاشنه در آن طور که باید، برای نفتی ها نچرخید تا این تیم هر هفته فاصله اش با منطقه سقوط کمتر شود .


مرزبان به خوبی می داند با توجه به بازی رودررویی که در دو هفته به پایان لیگ مقابل سپید رود رشت دارد باید امتیازات لازم را جمع کند و گر نه هر نتیجه ای می تواند در آن بازی رقم بخورد و دیگر سرنوشت صعود یا سقوط از دستش رها شود .


او امروز تیمش را در شهری به میدان می فرستد که خاطرات بسیار خوبی از حضورش در این شهر داشته است و حالا به دنبال آن است تا خاطرات خوبش را در اینجا تکرار کند .


این در حالی است که امروز ستون تیمش، موسی کولیبالی را در اختیار ندارد و بدون شک در غیاب موسی  این تیم کار بسیار سختی را در مقابل مهاجمان پدیده خواهد داشت، یونس شاکری و امین قاسمی نژاد و محمدمهدی مهدی خانی خصوصا در ورزشگاه ثامن به هیچ تیمی رحم نمی کنند و امروز مجتبی بیژن و حامد فلاح زاده و سید محمد حسنی باید 90 دقیقه تمام با این مهاجمان بجنگند تا  لا اقل یک امتیاز باارزش را با خود به مسجدسلیمان ببرند.


مرزبان هفته هاست که قول ماندن تیمش را در لیگ برتر داده است اما به خوبی می داند 4 امتیاز اختلاف با سپیدرود فاصله ای نیست که در 6 هفته نتوان جبران کرد. پس هر بازی برای این تیم می تواند حکم یک فینال را داشته باشد.

دیدگاه‌ها