کد خبر : 1604283 | 23 فروردين 1398 ساعت 17:15 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو مقابل اسپال بازی نمی کند

سرمربی یوونتوس تایید کرد که قصد ریسک کردن روی فوق ستاره پرتغالی تیمش را ندارد.

آلگری: رونالدو مقابل اسپال بازی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا ساعت 17.30 در زمین اسپال به میدان خواهد رفت و با کسب یک تساوی هم قهرمانی اش مسجل می شود. یووه با 20 امتیاز بالاتر از ناپولی، مدت هاست که خیالش از بابت قهرمانی راحت است.

پس از تساوی با ارزش 1-1 در زمین آژاکس که با درخشش و گل رونالدو حاصل شد، فوق ستاره پرتغالی فردا استراحت خواهد کرد. او که به تازگی از بند یک مصدومیت عضلانی رها شده، خود را برای بازی برگشت با آژاکس که سه شنبه برگزار می شود، مهیا خواهد کرد.

 

 

1396926

 

 

مکس آلگری، سرمربی یووه در نشست خبری بازی با اسپال گفت:« دلیلی ندارد فردا به رونالدو بازی بدهم. ریسک روی او جایز نیست و برابر اسپال به میدان نخواهد رفت. مثل رونالدو به چند بازیکن دیگر که بازی های زیادی در فصل جاری از جمله در وقفه بازی های ملی اخیر انجام داده اند نیز استراحت خواهم داد. چند بازیکن تیم واقعا نیاز به استراحت دارند. علاوه بر رونالدو، بونوچی و مانژوکیچ هم بازی نخواهند کرد؛ با این وجود یک ترکیب معقول و منصفانه را برای بازی با اسپال به زمین می فرستم.»

 

آلگری ادامه داد:« شاید این بازی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان تیم از جمله کاویلیا و کوکولو باشد که خودشان را نشان دهند. مویس کین هم بازی را از ابتدا شروع خواهد کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها