کد خبر : 1604301 | 23 فروردين 1398 ساعت 18:33 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مقابل چلسی با 13 بازیکن بازی می کنیم!

لیورپول یکشنبه در آنفیلد و در دیداری بسیار حساس میزبان چلسی خواهد بود.

کلوپ: مقابل چلسی با 13 بازیکن بازی می کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با یک بازی و دو امتیاز بیشتر از سیتی در صدر جدول قرار دارد و برای حفظ شانس های قهرمانی اش، نیاز مبرم به پیروزی بر چلسی دارد. در سوی مقابل، چلسی هم برای کسب سهمیه می جنگد و این روزها در بهترین فرم نیز قرار دارد.

ستاره اول چلسی و مهره خطرناک این تیم در آنفیلد، بدون شک ادن هازارد است. بازیکنی که این روزها به شدت مورد توجه رئال قرار دارد و گفته می شود، فصل بعد راهی این تیم خواهد شد.

 

 

1396432

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی و در پاسخ به سوالی در مورد نحوه مهار هازارد، به شوخی گفت:« ما یکشنبه با 13 بازیکن وارد زمین می شویم و دو بازیکن مامور مهار هازارد خواهند بود.»

 

کلوپ ادامه داد:« بهترین راه برای مهار هازارد این است که اجازه رسیدن پاس های خوب به او را ندهیم. باید نسبت به تیم های دیگر، در مهار هازارد موفق تر عمل کنیم؛ هرچند که باید بگویم کار ساده ای نیست. باید بازی خوانی خوبی داشته باشیم و اجازه ندهیم هازارد بخت گلزنی ایجاد کند. او در موقعیت های یک به یک، مهار نشدنی است و نمی توان او را دفاع کرد.»

 

کلوپ در پایان کفت: « هازارد یک فوتبالیست خاص است و از سبک بازی بازیکنانی مثل او خوشم می آید. امیدوارم روز، روز هازارد نباشد ولی اگر غیر از این باشد، باید با آن کنار بیاییم. در روزهای اوج، هازارد می تواند بهترین بازیکن دنیا باشد. دوران فوتبال او تا همینجا هم درخشان بوده و جوری بازی می کند که همه را به وجد می آورد. هازارد سریع، با انگیزه و چشم نواز بازی می کند. گذشته از همه اینها باید بگویم که ما برابر چلسی قرار می گیریم و نه فقط هازارد.»

 

 

1396434

 

 

دیدگاه‌ها