کد خبر : 1604444 | 24 فروردين 1398 ساعت 11:57 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

برابر پدیده برای برد به میدان می رویم

مطهری:نساجی سخت گل می خورد و سخت می بازد

نساجی در هفته بیست و پنجم در یک بازی خارج از خانه برابر ماشین سازی تبریز به مساوی بدون گل رسید.

مطهری:نساجی سخت گل می خورد و سخت می بازد


به گزارش"ورزش سه" نساجی مازندران با تساوی که در این هفته کسب کرد به امتیاز 26 رسید. این تیم هفته آینده در یک بازی حساس در قائمشهر به مصاف پدیده می رود و همه می دانند که تیم قدیمی مازندران در وطنی شکست ناپذیر است. حمیدمطهری مربی تیم نساجی درباره بازی برابر ماشین سازی گفت:«ما هفته گذشته یکسری مشکلات داشتیم و دوجلسه تمرینی را از دست دادیم و پشت دروازه تمرین کردیم. به همین خاطر در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم با صحبت ها و جا به جایی هایی که داشتیم روند تیممان بهتر شد.»


او با اشاره به کسب مساوی در این مسابقه گفت:« بازی های لیگ واقعا در نیم فصل دوم سخت است. ضمن این که ماشین سازی تیم قابل احترامی است و در خانه بازی می کرد. مربی این تیم رضا مهاجری دوست خوبم است که تیم بسیار خوبی ساخته است. با این وجود و با توجه به جمیع جهات مساوی هم نتیجه بدی برای ما نبود.»


مربی تیم نساجی همچنین درباره وضعیت این تیم افزود:« تیم ما الان در شرایطی است که سخت گل می خورد و سخت می بازد. اما در بخش حمله با توجه به بضاعتی که داریم باید بیشتر کار کنیم.» او درباره محمد عباس زاده هم گفت:« عباس زاده دراین بازی هفت هشت دقیقه بازی کرد، اما او سه چهار ماه به دلیل مصدومیت غیبت داشته و برای اینکه صددرصد آماده شود نیاز به تمرینات بیشتری دارد.»


او بااشاره به بازی هفته بعد تیمش برابر پدیده که در ورزشگاه وطنی برگزار می شود گفت:« تماشاگران ما بهترین هستند و همیشه برایمان سنگ تمام گذاشتند. آن ها یار دوازدهم ما هستند و واقعا از آن ها تشکر می کنم. ما به خاطر همین با تمام وجود کار می کنیم و در هر بازی در وطنی فقط برای بردن به میدان می رویم.»


دستیار مجید جلالی در پایان هم گفت:« بعد از بازی خوشبختانه ده درصد از قرارداد بازیکنان از سوی باشگاه داده شد. جا دارد تشکر کنم از آقایان صنیعی فر و حدادیان که با این کار روحیه بچه ها را بالا بردند. ما توقعمان همیشه این بود که  اختلاف ها کنار گذاشته و به تیم کمک شود. خداراشکر که این اتفاق افتاده و امیدوارم بازهم این حمایت ها وجود داشته باشد که تیم بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.  ضمن این که از بچه های تیم هم می خواهم که از نظر انگیزشی خودشان را در سطح بالایی نگه دارند. بخشی از این موضوع دست خود بازیکن است تا از نظر روحی و انگیزه افت نکند.»

دیدگاه‌ها