کد خبر : 1604458 | 24 فروردين 1398 ساعت 12:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز متفاوت؛ یحیی و مرزبان با طعم نوع‌دوستی(عکس)

دیدار دو تیم پدیده و نفت مسجدسلیمان در حالی آغاز شد که کمک به هموطنان سیل زده در شمال و جنوب ایران به حداکثر خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای هموطنان عزیز در شمال و جنوب ایران افتاد باعث شد تا رقابت های لیگ برتر نیز متاثر از حوادث به وجود آمده، برگزار شود و طبیعی بود که مسئولان تیم های مختلف و البته سازمان لیگ با یاد اتفاقاتی که در این روزها افتاده، بازی های خود را آغاز کنند و به انحای مختلف مردم را در جریان موضوع کمک رسانی به سیل زدگان قرار دهند.


یکی از این راه ها معرفی سازمان هلال احمر و ترغیب مردم به ارسال کمک های خود از لینک این سازمان است و به همین دلیل پیش از آغاز دیدار مشهد، یحیی گل محمدی و علیرضا مرزبان به همراه تعدادی از مسئولان دو تیم مانند مجتبی سرآسیایی و همینطور حمیداوی، مالک باشگاه، جلیقه های مربوط به سازمان هلال احمر به  تن کردند.


دیدار دو تیم پدیده شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان روز گذشته با پیروزی پرگل مشهدی ها به پایان رسید. پدیده توانست در این بازی با دو گل امین قاسمی نژاد و تنها گل مسعود ریگی به پیروزی سه بر صفر برابر نفتی ها دست پیدا کند.

 

1397534

 

1397535

دیدگاه‌ها