کد خبر : 1604470 | 24 فروردين 1398 ساعت 13:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

امید کرانچار به دنبال جای ثابت خود در لیگ

مقدماتی المپیک و ترکیب ثابتی که از دست رفت

محمد مهدی مهدی خانی یکی از بازیکنان تیم امید ایران محسوب می شود که پس از حضور در بازی های این تیم جایگاه خود در ترکیب اصلی پدیده را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هجومی پدیده شهرخودرو را می توان از جمله مستعدترین بازیکنان حاضر در فوتبال ایران به حساب آورد. بازیکنی که پیش از این نیز در جام جهانی جوانان موفق شده بود خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت به ثبت برساند.


محمدمهدی مهدی خانی که بازی های نیم فصل را کم و بیش در ترکیب تیم حضور پیدا می کرد پس از آغاز نیم فصل دوم، به دستور گل محمدی به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی پدیده پا به میدان می گذاشت تا اینکه بازی های تیم امید آغاز شد و مهدی خانی نیز یکی از سه بازیکن پدیده بود که اقدام به ترک اردو و پیوستن به جمع یاران کرانچار کرد.


این بازیکن جوان در هر سه دیدار تیم امید در این بازی ها به میدان رفت و اتفاقا توانست عملکرد خوبی نیز به نمایش گذاشت اما پس از بازگشت به مشهد دیگر نتوانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند و با توجه به شرایط موجود تمرینات به دنبال این است که بتواند باز هم به جمع بازیکنان مورد نظر گل محمدی برسد و بتواند برای تیم مشهدی به میدان برود.

 

1397553

دیدگاه‌ها