کد خبر : 1604519 | 24 فروردين 1398 ساعت 17:15 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهزادی: فقط با سهمیه می‌توانیم دل مشهدی‌ها را شاد کنیم

من را نخواستند اما از باختشان ناراحت شدم

سنگربان پدیده شهر خودرو گفت: با اینکه تیم نفت مسجد سلیمان با من بد کرد و مرا بعد از 4سال نخواستند اما واقعا از باختشان ناراحت شدم.

من را نخواستند اما از باختشان ناراحت شدم

یوسف بهزادی پس از کلین شیت برابر نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: همه کسانی که بازی ما با نفت را شاهد بودند، یک فوتبال زیبا را تماشا کردند که دو تیم با تمام توان خود و با انگیزه‌های متفاوت به میدان آمده بودند اما تیم ما کار را در دست گرفت و موفق شد با سه گل از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد.


وی در خصوص ورود خیرخواهانه‌اش به جدال لفظی بازیکنان پدیده و نفت، تصریح کرد: مشکل خاصی نبود آنها معتقد بودند از سوی بازیکن ما فحاشی صورت گرفته اما بازیکن ما قسم می‌خورد همچین کاری را نکرده که اگر هم من رفتم به خاطر این بود که 4 سال در مسجد سلیمان بازی کرده‌ام و کاپیتان این تیم بوده‌ام، حرفم خریدار داشت.


سنگربان پدیده که پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن به چارچوب بازگشته گفت: مهم این نیست که چه کسی درون دروازه بایستد بلکه مهم نتیجه‌گیری تیم است. اولین سالی است که در لیگ‌برتر بازی می‌کنم و هر وقت کادر فنی صلاح بداند آماده خدمت به تیمم هستم. انشاالله در بازی های باقیمانده لیگ طوری باشیم که سهمیه بگیریم و دل مردم خراسان را شاد کنیم. آنها از ما فقط سهمیه می‌خواهند.


بهزادی در خاتمه خواستار حضور هواداران پدیده در بازی‌های باقیمانده لیگ شد و یادآور شد: هر چه استادیوم پر تر می‌شود، دل ما قرص و محکم‌تر و انگیزه‌ای پیدا می‌کنیم که کمتر تیمی می‌تواند برابر آن دوام بیاورد. خواهش ما این است که همانطور که تا الان مردم مشهد یار و یاور تیم ما بوده‌اند باز هم حمایت‌مان کنند تا بتوانیم افتخاری بزرگ را برای فوتبال این استان بدست بیاوریم.

دیدگاه‌ها