کد خبر : 1604523 | 24 فروردين 1398 ساعت 17:29 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش شهباززاده در دو پست وینگر و هافبک وسط؛

تعویضی که برگشت روی نیمکت، کنار مسلمان ! (عکس)

امیرقلعه نویی مانند دو دیدار برابر سپیدرود و نفت مسجد سلیمان خیلی زود اقدام به تعویض محسن مسلمان کرد، با وجود اینکه او نمایش بسیار بهتری نسبت به دو بازی قبل داشت.

به گزارش "ورزش سه،" روز گذشته محسن مسلمان برای سومین مرتبه پس از اضافه شدن به ترکیب طلایی پوشان در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی رسید ولی دو دیدار گذشته زیاد در زمین فرصت پیدا نکرد تا حالا تعداد دقایق حضورش در این تیم بیشتر از 150 دقیقه نشود.

سپاهان طی نیمه اول اما نمایش بهتری با حضور مسلمان، کومان و کیانی در میانه میدان نسبت به استقلال داشت و از کناره ها هم شهباززاده و مهرداد محمدی حضور موثری داشتند تا طلایی پوشان نسبت به 5 بازیکن استقلال در میانه میدان یعنی کریمی، نورافکن، شجاعیان، اسماعیلی و پاتوسی عملکرد بهتری داشته باشند.


با این حال قلعه نویی تصمیم گرفت تا در آغاز نیمه دوم علی قربانی را جایگزین محسن مسلمان کند. خروج مسلمان تغییراتی در تیم سپاهان ایجاد کرد؛ شهباززاده که تا پیش از خروج مسلمان وینگر راست بود، به میانه میدان آمد و کنار کومان ایستاد و قربانی جایگزین او شد تا شاگردان امیرقلعه نویی قدرت بهتری روی نبردهای هوایی داشته باشند.

 

 

در نیمه دوم اما روند بازی آنطوری که قلعه نویی انتظار داشت، پیش نرفت و در ادامه علی قربانی تعویض شد تا بار دیگر سجاد به جای خود در خط تهاجمی تیم بازگردد و حامد بحیرایی وارد شد تا سپاهان با اطمینان بیشتری در بخش دفاعی ظاهر شود.

قابی که توسط امیرخیرخواه پس از دریافت گل دقایق پایانی از نیمکت سپاهان ثبت شده، نکته ای جالب توجه دارد و آن هم حضور همزمان علی قربانی و محسن مسلمان است که به همراه سایر بازیکنان نیمکت نشین شاهد لحظات سختی هستند.

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها