کد خبر : 1604524 | 24 فروردين 1398 ساعت 17:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

معمار: داور پشت دروازه آورده‌اند که فقط کرنر بگیرد؟

واکنش تند مربی پارس جنوبی به اشتباهات داوری

مربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید مهدی تارتار از سال گذشته بالغ بر 15 بازیکن جوان به فوتبال ایران معرفی کرده و باید بابت این موضوع از او تقدیر کرد.

واکنش تند مربی پارس جنوبی به اشتباهات داوری

حسین معمار در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل نفت ابادان عنوان کرد: ما در این مسابقه اصلا مستحق شکست نبودیم. متاسفانه چند فرصت خوبی را از دست دادیم و از همه مهم‌تر داوری نیز کاملا به ضررمان بود و باعث شد نتوانیم به حق‌مان که حداقل کسب تساوی بود برسیم.


وی ادامه داد: من آدمی هستم که دنبال حاشیه و مصاحبه علیه کسی نیستم، اما ببینید چه شده که صدای من هم در آمده است. داور بازی دیروز یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت و در اعلام وقت‌های اضافی نیمه دوم نیز اشتباه کرد. من دیروز درباره وقت‌های اضافه با مسعود مرادی ناظر مسابقه هم صحبت کردم که او گفت داور و کمک‌هایش در اعلام وقت اضافه اشتباه کرده‌اند. در جریان بازی 6 تعویض انجام شد، دو بار دروازه‌بان حریف روی زمین افتاد و یکبار هم میلاد جهانی خودش را به زمین انداخت. هرکدام از این وقفه‌ها 1 تا 1.5 دقیقه طول کشید. آنوقت چطور می‌شود که فقط 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کنند؟ چرا برای بازی سپاهان و استقلال می‌توانند 8 دقیقه وقت اضافه بگیرند، برای ما نمی‌شود؟


مربی پارس جنوبی جم همچنین گفت:‌‌ من نمی‌دانم چرا همیشه داوری‌ها باید به ضرر ما باشد؟ ما می‌گوییم اشتباهات سهوی است، اما نباید یکبار هم این اشتباهات سهوی به سود ما باشد؟ واقعا به ما فشار می‌آید وقتی به اتفاقات بازی های گذشته و اشتباهات داوران فکر می‌کنیم.


معمار با اشاره به نقش داوران پشت دروازه تاکید کرد: واقعا دوست دارم بدانم نقش داوران پشت دروازه چیست؟ آیا آنها فقط باید کرنر ها را اعلام کنند؟ غیر از این است که باید خطای هند درون محوطه جریمه را هم بگیرند؟ اگر غیر از این است پس برای چه آنها را آورده‌اند؟ آنها علاوه بر اینکه کمکی به داور وسط نمی‌کنند او را هم به اشتباه می‌اندازند. باید فکری به حال این موضوع انجام دهند.


وی درباره استفاده از جوانان در ترکیب پارس جنوبی افزود: امسال مهدی تارتار از جوان‌های زیادی در ترکیب تیم استفاده کرده است؛ در همین بازی دیروز 5 بازیکن زیر 23 سال و دو بازیکن زیر 20 سال در ترکیب ما بودند. ما مدافعانی مثل امیر شبانی و سعید آهنی که هنوز 20 سال‌شان نیز تمام نشده را به زمین فرستادیم. از سال گذشته تا الان آقای تارتار به بالغ بر 15 بازیکن جوان میدان داده و به فوتبال ایران معرفی کرده است. این چیزها را او خودش هیچ وقت نمی‌گوید اما واقعا باید از او تقدیر شود. اینکه یک مربی این تعداد جوان مستعد درطول دو سال به فوتبال تحویل می‌دهد، اتفاق بزرگی است.

دیدگاه‌ها