کد خبر : 1604536 | 24 فروردين 1398 ساعت 18:05 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار یک آزمون مهم دیگر؛

تکرار خاطرات شیرین دوحه برای نعمتی

بازیکن تهاجمی تیم پرسپولیس بار دیگر در پست مدافع راست برای تیمش به میدان می رود.

تکرار خاطرات شیرین دوحه برای نعمتی

 

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. این بازی برای سایپا به منظور رسیدن به رتبه ششم جدول و برای پرسپولیس برای جاگذاشتن مدعیان و نزدیک شدن به قهرمانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در روزی که احمد نوراللهی را در اختیار ندارد، در خط هافبک تیم خود تغییراتی ایجاد کرده است. اما این تغییرات در پرسپولیس به خط دفاعی هم رسیده و مهدی شیری از ترکیب تیم خارج شده است. جایگزین شیری در سمت راست خط دفاعی سیامک نعمتی است. این هافبک تهاجمی که در دو بازی اخیر مقابل پیکان و الاهلی نمایش های خوبی داشته، باز هم در ترکیب سرخپوشان قرار دارد اما این بار در پست غیر تخصصی.

پست دفاع راست اما برای نعمتی خیلی هم غریبه نیست. در یکی از مهم ترین بازی های چند سال اخیر پرسپولیس، آن هم در روزهایی که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی دست برانکو چندان باز نبود، سیامک نعمتی در دوحه مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در این منطقه از زمین برای پرسپولیس بازی کرد و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم داشت.

 

او حالا پس از 6 ماه بار دیگر در همین پست به میدان می رود و باید دید خواسته های برانکو را بار دیگر برآورده خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها