کد خبر : 1604616 | 24 فروردين 1398 ساعت 22:16 | 84.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی برای قهرمانی تراکتورسازی با ما بازی می کند؛

بیرانوند: برد استقلال خیلی به ما چسبید

علیرضا بیرانوند می گوید طی دو روز آینده کامیون های دیگری برای کمک به مردم سیل زده ارسال خواهد کرد.

بیرانوند: برد استقلال خیلی به ما چسبید

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند پس از پیروزی برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ما نیاز به این هواداران داریم و اگر نبودند کار ما مقابل سایپا سخت می شد. خیلی انرژی دادند و فکر می کنم 50 درصد برای هت تریک قهرمانی داریم ولی 5 فینال دیگر داریم.

 

بیرانوند در مورد گل اول که به شکل عجیبی وارد دروازه اش شد گفت که انتظار این گل را داشته و در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا واقعا انتظارش را داشته بیان کرد: هر 10 سال یک بار این گل ها اتفاق می افتد. تبریک به هوادارها. البته یادم رفت که یک تبریک هم برای برد استقلال به هواداران این تیم بگویم، چون خیلی به ما چسبید. با سپاهان امتیازات ما نزدیک بود.
بیرانوند در مورد پاس خوبی که برای علیپور ارسال کرد و ترابی گلزنی کرد، بیان کرد: دوست داشتم که علیپور خودش توپ را گل کند ولی ترابی گل کرد. تیم خوبی داریم و نظم خوبی داریم. آقای برانکو به چند نفر استراحت داد ولی وقتی دید بازی سنگین است، تعویض کرد.

 

وی در مورد بازی های باقی مانده عنوان کرد: ما پنج فینال داریم و فکر می کنم تیم ماشین سازی و پارس جنوبی از سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی فوتبال بهتری بازی می کنند و این مقداری کار را سخت می کند ولی دو تیم دیگر می آیند که مقابل پرسپولیس خوب بازی کنند. به خصوص ماشین سازی که تیم دوم آقای زنوزی است و برای قهرمانی تراکتورسازی مقابل ما می جنگد. فکر می کنم سخت ترین بازی ما مقابل این تیم خواهد بود.

 

در ادامه از بیرانوند در مورد کمک هایش در لرستان پرسیده شد و او گفت: کاری نکردم. وظیفه ام بود. تمام کمک هایی که شد، به مردم رساندم و فکر می کنم از تمام استان ها کمک شد. هنوز ادامه دارد کار ما. فردا و پس فردا چندین کامیون دیگر می فرستیم. شرایط سختی دارم برای اینکه کنارشان باشم ولی امیدوارم هر چه زودتر سر و سامان بگیرند.

 


گلر ملی پوش پرسپولیس در مورد کمک های انجام شده و اینکه چطور می شود، بهتر شود، می گوید: من هم مثل شما هستم و درد دل مردم گلستان ، خورستان و سمت شیراز را می شنوم. همه می گویند مسئولین کمک نمی کنند. خودم می دانم استاندار لرستان اصلا کمک نکرده. مردم خودشان باید کمک کنند. من واقعا دست بوس مردم هستند که کمک کرده اند و امیدوارم هر چه زودتر مردم سیل زده بتوانند به روال عادی زندگی بازگردند.

دیدگاه‌ها