کد خبر : 1604628 | 24 فروردين 1398 ساعت 22:43 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارانی: برای برد به میدان آمده بودیم

بارانی معتقد است که فقط برای سه امتیاز این بازی آمده بودند و اکنون از این شکست بسیار ناراحتند.

بارانی: برای برد به میدان آمده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا درعین حال که موفق شده بود گل اول این دیدار را به ثمر برساند، نتوانست در ادامه این پیروزی را حفظ کند و در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کرد.
محمد صادق بارانی هافبک سایق پیکان که امسال با پیوستن به سایپا نارنجی پوش شده است درباره شرایط این دیدار اظهار داشت:« بازی بسیار خوبی بود و فکر می کنم تماشاگرانی که بازی را دیدند یک دیدار زیبا را تماشا کردند . به هرحال این برد را به تیم پرسپولیس هم تبریک می گویم.»


وی در ادامه افزود:« متاسفانه برنامه ریزی کرده بودیم که این بازی را ببریم و در حال حاضر فکر می کنم کل بچه ها از این باخت بسیار ناراحتند چرا که واقعا در صدد بودیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم اما متاسفانه این امر میسر نشد.»


بارانی درباره مشکلات اخیر مالی این تیم هم خاطر نشان کرد:« مشکلات مالی که درهمه تیم های ایران وجود دارد و فقط مختص تیم ما نیست. اما علی آقا یک سری قول هایی به بچه ها داده است که امیدواریم که این قولها عملی شود .»


وی درباره اینکه فکر می کند چه تیمی می تواند در نهایت قهرمان شود گفت:« همه تیم های بالای جدولی بسیار قابل احترامند و همگی شایسته عنوان قهرمانی هستند اما امیدوارم هر تیمی که استحقاقش را دارد بتواند به این عنوان دست یابد.»

دیدگاه‌ها