کد خبر : 1604753 | 25 فروردين 1398 ساعت 13:52 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی به دنبال خرید زلاتان جدید

روزنامه انگلیسی میرر می‌‌گوید چلسی به دنبال جذب الکساندر ایساک، پدیده سوئدی باشگاه دورتموند است که از او به عنوان زلاتان ابراهیموویچ جدید یاد می‌شود.

چلسی به دنبال خرید زلاتان جدید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی میرر باشگاه چلسی به صورت جدی، جذب الکساندر ایساک، پدیده 19ساله سوئدی بوروسیا دورتموند را پیگیری می‌کند. پدیده 19ساله‌ای که از او به عنوان زلاتان ابراهیموویچ جدید یاد می‌شود.

 

1397930

 

ایساک 19ساله در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی به تیم ویلم2 هلند پیوسته و به گزارش میرر، نمایندگان باشگاه چلسی دیشب در جریان دیدار این تیم با آژاکس در شهر تیلبورگ هلند، او را زیر نظر داشته‌اند و بازی ایساک نظر مثبت‌شان را جلب کرده است.

 

ایساک از زمانی که به هلند رفته 11 بازی برای تیمش انجام داده و در این بازی‌ها 11 گل به ثمر رسانده است. تکنیک خارق‌العاده و شم گلزنی بالای ایساک باعث شده بسیاری او را به هموطن بزرگش، زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کرده و به او لقب زلاتان جدید بدهند.

 

ایساک که متولد شهر استکلهم، پایتخت سوئد است در تیمهای پایه این شهر از سوی هم‌تیمی‌هایش، به خاطر قد بلند و گردن بلند خود به زرافه ملقب شده بود.

 

پیش از این باشگاه‌های دیگری مثل رئال مادرید هم به ایساک ابراز علاقه کرده بودند ولی در نهایت دورتموند بود که در ژانویه 2017 او را به خدمت گرفت. به نظر می‌رسد چلسی تصمیم خود را برای خرید این پدیده سوئدی گرفته و باید دید آیا موفق می‌شود در تابستان پیش رو او را به لندن منتقل کند؟

 

دیدگاه‌ها