کد خبر : 1604757 | 25 فروردين 1398 ساعت 13:41 | 81.8K بازدید | 0 دیدگاه

عشق بازیکنان من به تیمشان قیمت ندارد؛

برانکو: بله، من نقشی در موفقیت پرسپولیس نداشتم!

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد هواداران این تیم مقابل سایپا نشان دادند بهترین هواداران هستند.

برانکو: بله، من نقشی در موفقیت پرسپولیس نداشتم!

به گزارش "ورزش‌سه"، برانکو ایوانکوویچ  در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


می خواهند قهرمان لیگ را از صدرپایین بکشند


خیلی بابت برد خوشحال هستم. نتایج برای ما خوب شده و از بازی حساسی که داشتیم استفاده کردیم. اما هنوز خیلی دور هستیم از اینکه بخواهیم به قهرمانی مطمئن باشیم. هنوز 5 بازی و 15 امتیاز باقی مانده است. هر بازی برای ما خیلی سخت و نامعلوم خواهد بود. طبیعی است که همه تیم ها دوست دارند قهرمان کشور را پایین بکشند. می دانیم که حریف بعدی مان ذوب آهن مقابل پیکان بدون 4، 5 بازیکن اصلی ظاهر شد. اما در هر بازی هدفمان پیروزی است.


با آرامش بازی با سایپا را شروع کردیم


خیلی از نمایش خوب بچه ها در زمین راضی هستم. مخصوصا در بعضی لحظات بازی دیروز فوق العاده بودند. با این حال با توجه به یکی دو برد بیشتر داریم، کمی با آرامش بازی را شروع کردیم و اجازه دادیم حریف به نوعی به بازی برگردد و تا آخرین دقایق بازی نتیجه نامعلوم بود.


هواداران ما نشان دادند بهترین هستند


از طرف دیگر از هواداران خیلی راضی هستم. از دقایق اول که گل خوردیم تشویق و حمایت کردند و اعتماد داشتند. آنها بودند که ما را به سمت پیروزی هل دادند. یکبار دیگر نشان دادند بهترین هواداران هستند.


از زمانی که من هستم، ذوب آهن را در اصفهان نبردیم


از موقعی که من هستم هیچ وقت ذوب آهن را در اصفهان نبردیم و این را می دانیم. انتظار بازی سختی را می کشیم. همین نتایج اخیر ذوب آهن نشان می دهد که در نیم فصل دوم چقدر خوب کار کرده است. آنها عالی کار کردند و در لیگ قهرمانان هم نتایج عالی تری گرفتند. طبیعی است که برای بازی با ما خوشبین هستند.


همه بازیهایمان سخت است، تراکتور جای خود دارد


تا آخر فصل کارمان خیلی سخت خواهد بود. بازی های ما با ذوب آهن و سپاهان و ماشین سازی و پارس جم سخت است. تراکتور هم که جای خود را دارد.

 


مدیریت باید راهی برای مشکلات مالی پیدا کند


 بله، طبیعتا مشکلات مالی هست و بازیکنان هم این مشکلات را دارند. آنها تلاش می کنند و می جنگند و هنوز صدرنشین هستند اما متاسفانه وضعیت مالی خوب نیست. آخر فصل است و امیدوارم که کادر مدیریت جدید راه حلی پیدا کند تا این مشکل رفع بشود. این افراد به خاطر همین انتخاب شده اند. احتمالا بازیکنان از کادر جدید مدیریتی به جز آقای عرب و آقای کاشانی کسی را نمی شناسند. من هم فقط این دو نفر را به اضافه آقای نبی می شناسم.

 

بقیه مدعیان لیگ پولشان را به موقع می گیرند

 

متاسفانه از نظر مالی آنها خیلی بالاتر از ما هستند. تا حدی که من می شنوم، پول های آنها به موقع پرداخت می شود و این امتیازی است که آنها دارند. اما بازیکنان من عشقشان را به باشگاه و هواداران ثابت کرده اند و این قیمت ندارد.

 

بله من نقشی در موفقیت پرسپولیس نداشتم

 

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد صحبت های اخیر جعفر کاشانی که حاشیه ساز هم شده بود، اظهار داشت: بله، من نقشی نداشتم. بازیکنان بودند که نقش داشتند. آنها از همه سزاوار تر بودند و آنها در کنار مردم و هواداران به قهرمانی رسیدند. آقای کاشانی یک فوتبالیست سابق و بزرگ ایران است که همیشه در فوتبال است و تجربه دارد. او به آقای طاهری و گرشاسبی هم کمک خیلی بزرگی کرده است و فکر می کنم به آقای عرب هم بتواند خیلی کمک کند. طبیعی است که حق دارد نظر خودش را بگوید و موضع داشته باشد. فرقی نمی کند که مرا دوست داشته باشد یا نه. این ها مهم نیست. به هر حال باید برای خدماتی که ایشان به فوتبال ایران و پرسپولیس کرده ارزش قائل شویم.

 

 

دیدگاه‌ها