کد خبر : 1604830 | 25 فروردين 1398 ساعت 18:24 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

روایت مازیار ناظمی از پشت پرده اختلافات قدیمی

روزی که کی روش به استقبال وزیر نیامد

بعد از مصاحبه تند کارلوس کی روش و بیان اینکه از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرده است مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان متنی را درباره سرمربی سابق تیم ملی در توئیترش منتشر کرد.

روزی که کی روش به استقبال وزیر نیامد

به گزارش" ورزش سه" کارلوس کی روش حتی روزهایی که دیگر سرمربی تیم ملی ایران هم نیست اما گویا هنوز بخشی از تمرکزش را اینجا جا گذاشته است. او البته می گوید که از عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است و بابت همین از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده است. مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بعد از مصاحبه کی روش رشته توئیتی را در صفحه توئیترش منتشر کرد و به شرح برخی از اتفاقات گذشته در رابطه با کارلوس کی روش پرداخت.  او در این توئیت ها نوشته است:


پدیده کی روشیسم


عصر هشت سال قبل (1390) مدام به شبکه جام جم نگاه می کردم و منتظر ورود عباس ترابیان بودم. خبر؛ انتخاب سرمربی آینده ایران. ترابیان می گفت: "کی روش برای فوتبال یک شاه ماهی بزرگ است، پرونده مفصلی در دادگاه cas دارد و من از طریقی! می دانم تبرئه می شود."


جذاب و پرخبر مثل کی روش


اقرار کنم که برای بیشتر رسانه های ایرانی از جمله نود و مجموعه بزرگ صدا و سیما آمدن کی روش آن کارنامه حسابی جذاب بود البته یکباری هم منصرف شد. آقای ترابیان می گفت:" به من زنگ زده و گفته سی ان ان خبرهای خوبی از ایران نمی دهد و همسرم نگران است!" ولی بالاخره آمد.


علاقه زیاد کی روش به خودمختاری!


سال 92 من به وزارت ورزش و جوانان آمدم و کی روش هم به طرز شگفت انگیزی تمایل به ارتباط با بالادستی های ریاست فدراسیون داشت. البته علاقمندی به مجاورت با مرد محبوب فوتبال ملی در آن روزها زیاد بود و به نظرم آفت بزرگ همین بود.

 

1398026


احضار کی روش به وزارت دولت یازدهم!


درگیری کی روش بر سر البسه تیم ملی قبل از جام جهانی بالا گرفت . به ورزش و مردم رفت و از وزیر وقت (گودرزی ) خواست ورود کند (البته این خصوصیت مدیریت کفاشیان بود که به هر شکلی مشکلات را به بالا پرتاب می کرد) و با دستور وزیر شنبه کی روش آمد.


آقای وزیر به چشم هایم نگاه کنید و بگویید برو!


بی اندازه باهوش بود، زمان داد و فریاد کردنش را به خوبی متوجه بود. این جلسه با هدف رفع مشکل و آرامش بود و کی روش گفت:" همین الان آقای وزیر به چشم هایم نگاه کنند و بگوید می روم." کفاشیان هم لبخند می زد و موضوع موقتا فیصله یافت!


به جام جهانی رفتیم. شاید برای من سخت ترین پاسخ او به خبرنگار بوسنیایی بود." آیا فکر می کردید سه گل از تیم ما بخورید؟"


جواب:"بیا ایران ببین بهتر از این نتیجه می گیری؟" هرچند باخت به آرژانتین و پیام منتسب به رئیس جمهور و ناتوانی فدراسیون و البته نود، کی روش را نگه داشت.


کی روش به منزله توپخانه مقابل وزارت!


جالب شده بود در زمان فدراسیون کفاشیان هر زمان می خواست بساط گفتمان با وزارت و وزیر را راه بیاندازد! کی روش را شارژ می کردند و معمولا هم جواب می داد. با مدد کامنت های فراوان و سازماندهی شده در شبکه های اجتماعی مسئولان کشور!


سربازان جام ملت های آسیا!


ورود وزیر وقت و حل شدن خروج سربازان تیم ملی و حمایت تمام قد از تیم ایران و ادامه بهانه جویی از سوی کی روش ، بازهم پیراهن و زمین تمرین و... تا روز بازدید از تمرین تیم ملی فرارسید و زمانی که جواد نکونام دستیار کی روش بود.


روزی که کی روش واقعی را دیدم


هوای بارانی تیم ملی را به سالن کمپ کشاند قبل از عزیمت به جام ملت ها با وزیر وقت به دیدار تیم ملی رفتیم. کی روش ابتدا به استقبال نیامد! از وزیر ناراحت بود و نوبت به صحبت های خصوصی رسید؛ نکونام عزیز شاهد است، تذکرات محمود گودرزی محکم و منطقی بود، کی روش مستاصل شد و زد زیر همه حرف هایش!


او کلا منکر همه صحبت ها در رسانه ها شد و گفت برداشت درستی نشده است. وقتی وزیر موضوع یکصدهزار دلار دریافتی از اسپانسر پیراهن تیم ملی را مطرح کرد ، از رفتارهای او گلایه کرد. کی روش می گفت: این آقای روابط عمومی (منظورش مازیار ناظمی بوده است) این مطالب را ایمیل کند، من تکذیب می کنم. واقعا برخورد محمود گودرزی عزتمندانه بود.

دیدگاه‌ها