کد خبر : 1605070 | 26 فروردين 1398 ساعت 18:30 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: قهرمان، هفته آخر مشخص می شود

منچسترسیتی و لیورپول رقابتی نزدیک و فشرده برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارند. فعلا قرمزها با یک بازی و دو امتیاز بیشتر از سیتی صدرنشین هستند.

استرلینگ: قهرمان، هفته آخر مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در بازی این هفته تیمش برابر کریستال پالاس بهترین بازیکن زمین بود و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

سیتی اکنون امیدوار است بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و اولین تیم تاریخ شود که به این چهارگانه دست می‌یابد. البته بعد از شکست سیتی از تاتنهام در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خیلی‌ها خستگی را دلیل افت سیتی بیان کردند.

 

 

1398085

 

 

رحیم استرلینگ ملی‌پوش در پاسخ به این سوال که آیا سیتی دچار افت شده است یا خیر گفت:« چه کسی گفته منچسترسیتی افت کرده است؟ ما با قدرت در حال پیش رفتن هستیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم. البته لیورپول هم با قدرت در حال پیش رفتن است و فکر کنم قهرمان لیگ برتر در این فصل بسیار نزدیک و در هفته پایانی مشخص شود.»

 

او در ادامه درباره درخشش در این هفته گفت:« من هر هفته تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم و خیلی در تمرینات کار می‌کنم تا بتوانم در چنین بازی‌هایی برای تیمم گلزنی کنم. امیدواریم در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل نیز به امتیازهای کاملی برسیم و در نهایت به عنوان قهرمانی دست یابیم.»

دیدگاه‌ها