کد خبر : 1605071 | 26 فروردين 1398 ساعت 18:49 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی در پی خوشحالی باقی رقبا

سرخ‌های مدعی در گودال وحشت نساجی گیر می‌کنند؟

نساج‌ها این هفته از پدیده در ورزشگاه شهید وطنی پذیرایی می‌کنند و به دنبال این هستند تا پنجمین تیم مدعی را هم در خانه متوقف کنند.

سرخ‌های مدعی در گودال وحشت نساجی گیر می‌کنند؟

به گزارش "ورزش ‌سه"،  نساجی که در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر ثبات نسبتا مناسبی را پشت سر گذاشت و توانست مجوز بقا در جدول را بگیرد، آخرین بازی فصل خود را برابر مدعیان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌کند.


سرخ‌های مازنی روز جمعه از پدیده پذیرایی می‌کنند و به دنبال این هستند تا پنجمین مدعی را هم در خانه متوقف کنند. نیم فصل اول نوبت به استقلال رسید تا با نتیجه تساوی بدون گل شمال را به سمت پایتخت ترک کنند. اما در نیم فصل دوم همه مدعیان در قائمشهر امتیاز از دست دادند. ابتدا تراکتور به وطنی رفت و با نتیجه تساوی 1-1 از زمین بیرون آمد. سپس پرسپولیس با نتیجه مشابه برابر شاگردان جلالی متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. آخرین تیم هم سپاهان بود که با کسب نتیجه تساوی 0-0 از صدر جدول دور و دچار حواشی شد.


حالا هم پدیده آخرین مدعی لیگ هجدهم است که به قائمشهر رفته و برابر نساجی بازی می‌کند. چشم دیگر مدعیان از جمله استقلال، سپاهان و تراکتور به این بازی است تا در صورت توقف نماینده مشهد در شمال از فرصت استفاده کرده و فاصله با آن‌ها را افزایش دهند. دیدار رفت این دو تیم در حالی با 3 گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید که در آن زمان هدایت نساج‌ها بر عهده جواد نکونام بود.

دیدگاه‌ها