کد خبر : 1605075 | 26 فروردين 1398 ساعت 19:14 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران در بدترین شرایط دست تیم را گرفتند

جهانی: می‌خواهم با خاطرات خوبی آبادان را ترک کنم

هافبک تهاجمی تیم فوتبال صنعت نفت با اعلام اینکه 5 هفته پایانی را فقط درصنعت حضور دارد گفت می خواهد با تمام وجودش برای این تیم بازی کند تا با خاطرات خوبی آبادان را ترک کند.

جهانی: می‌خواهم با خاطرات خوبی آبادان را ترک کنم

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از 9 هفته ناکامی بالاخره توانست در ورزشگاه تختی با تک گل میلاد جهانی  پارس جنوبی جم را شکست دهد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد.


میلاد جهانی هافبک چپ پای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در این فصل یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل نفت به شمار آمده است موفق شد در این بازی به زیبایی دروازه رحمان احمدی را باز کند تا سرجیو سرمربی این تیم از فشار انتقادات تا حدی نجات یابد.

 


او درباره گلی که به ثمر رساند و در کل جو حاکم در تیمش اظهار داشت :« در آخرین  دیدار در حالی به مصاف پارس جم رفته بودیم که تیم تحت فشار شدیدی قرار داشت و با توجه به اینکه از نتیجه دیدار سپیدرود با خبر بودیم چاره ای جز برد نداشتیم. خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم . اما نباید از 5 هفته پایانی غافل شویم و هنوزهیچ چیز تمام نشده است و ممکن است هر اتفاقی در این 5 هفته رخ بدهد.»

 


وی در ادامه با اشاره به طرفداران صنعت نفت اظهار داشت :« از همه تماشاگران خونگرم آبادانی به همین خاطر دعوت می کنم با توجه به اینکه ما دو بازی خانگی در پیش رو داریم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند تا تیم را بتوانیم همه با هم در لیگ نگه داریم.»
وی در ارتباط  با پائلو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت هم اعتقاد دارد:« وی مربی اخلاق مداری است که اصرار زیادی به ارائه یک فوتبال روی زمین دارد. اگر این فصل تیم دوراز انتظار نتیجه گرفته است بخش زیادی از آن به بازیکنان و شرایط بازی بستگی دارد.  معمولا در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست می دهیم و اشتباهات عجیبی را مرتکب می شویم که باعث باز شدن دروازه مان می شود . ولی یک مشکلی که تیم ما دارد این است که وقتی  گلی را در ابتدای بازی دریافت می کنیم به سختی می توانیم به بازی برگردیم و اعتماد به نفسمان را از دست می‌دهیم که  این مورد در خصوص خود من هم صادق است. خودم شخصا فکر می کنم که این به دلیل شمار بازیکنان جوان زیادی است که در تیم ما حضور دارند چرا که به جز چند بازیکن سایر بازیکنان تیم را بازیکنان جوانی از 19 تا 22 ساله تشکیل می دهند .»

 

 


این هافبک چپ پای بابلسری در باره نوع فوتبالش اشاره کرد:« شخصا علاقه زیادی به فوتبال داگلاس کاستا دارم و همیشه بازی های او را تماشا می کنم ولی سعی می کنم اگر تکنیکی هم دارم در راستای کمک به تیم استفاده کنم و اقدام به تکروی نکنم .»
  معمولا بازی درجو شهر آبادان برای هر بازیکنی سخت است. جهانی درباره این موضوع  چنین  اعتقادی دارد:« من در این چند سالی که در اینجا  بودم همواره  از سوی تماشاگران حمایت شده ام و لطف زیادی به من داشتند و چیزی جز خوبی از این هواداران ندیدم . چون اعتقاد دارم اگر  آنها نبودند اسمی از میلاد جهانی هم وجود نداشت و از همه بابت این حمایتشان تشکر می کنم .اما انصافا بازی کردن در چنین جوی بسیار سخت است . واقعا در بعضی از بازی ها که سکو ها خالی است نه تنها من بلکه کل تیم ناراحت می شوند. به این خاطر که  بسیاری از گل های ما به خاطر حضور طرفداران به ثمر رسیده است .»
وی در ادامه همین موضوع افزود:« گاهی اوقات تیم بسیار از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشت و گرما هوا تاثیر زیادی روی تیم می گذاشت در این شرایط بارها آنها تنها کسی بودند که دست ما را گرفتند و در بازی آخر هم اگر کمتر آمدند صرفا به این خاطر بود که ما در دو بازی قبلی شکست خورده بودیم،ولی همان تعدادی هم که تشریف آوردند  تشویق بی امانی کردند .»

 


وی درباره  خودش و این 5 هفته پایانی گفت:« من در پایان این 5 هفته قراردادم تمام خواهد شد و احتمالا این 5 بازی اخری باشد که افتخار حضور در این تیم را دارم و قصد دارم که در این مدت با تمام وجودم برای صنعت  بازی کنم تا به کمک سایر بازیکنان  بتوانیم تیم را نگه داریم .»

دیدگاه‌ها