کد خبر : 1605140 | 27 فروردين 1398 ساعت 09:59 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان یک ابهام و نگرانی در اردوی آبی ها

پاتوسی و ایسما با استقلال قرارداد دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد دو ستاره آفریقایی این تیم مشکلی از بابت ماندن در این تیم نداشته و به سرنوشت ستاره های قبلی دچار نمی شوند.

پاتوسی و ایسما با استقلال قرارداد دارند

به گزارش "ورزش سه"، با درخشش آیاندا پاتوسی همچنین ایسما گونسالوس در ترکیب استقلال از هفته ها قبل موضوع تمدید قرارداد آنها و تلاش برای حفظ این ستاره ها در صدر اخبار حاشیه ای اردوی آبی ها قرار گرفته است. این اخبار در پی آن شدت گرفت که فصل قبل هم همین وضعیت برای مامه تیام رقم خورد اما باشگاه در قبال تمدید قرارداد و حفظ گلزن سنگالی به جایی نرسید.


در حالی که صحبت های شفر مبنی بر این که باشگاه می داند از حالا باید با چه بازیکنانی تمدید کند این شائبه را بیشتر کرد که ممکن است ستاره های آفریقایی استقلال هم سرنوشتی همچون تیام پیدا کنند اما در واکنش به این شایعات و نگرانی ها، مدیرعامل باشگاه یک بار دیگر با تاکید بر این که اتفاقات تیام تکرار نمی شود از قطعی بودن حضور ستاره های خارجی مد نظر شفر در سال آینده صحبت کرد.


امیرحسین فتحی با اشاره به برخی جزئیات قرارداد پاتوسی و ایسما اعلام کرد این دو بازیکن تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارند و نگرانی از بابت تمدید قرارداد با آنها وجود ندارد از همین رو طرفداران دغدغه ای نباید در خصوص حفظ این زوج آفریقایی داشته باشند.


جالب این که فتحی در این صحبت ها هیچ اشاره ای به وضعیت گادوین منشا همین طور طارق همام ستاره عراقی استقلال نداشت تا ابهامات در خصوص آینده این دو بازیکن سر جای خود باقی بماند.

دیدگاه‌ها