کد خبر : 1605257 | 27 فروردين 1398 ساعت 16:48 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر سابق مارکا در برنامه معروف

ال چیرینگیتو؛ پیوستن پوگبا به رئال قطعی است

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد، یکی از دو گزینه اصلی رئال برای تابستان پیش رو محسوب می شود.

ال چیرینگیتو؛ پیوستن پوگبا به رئال قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای رئال تا شش بازی دیگر به اتمام می رسد و سران باشگاه از چند هفته پیش، فعالیت خود برای تقویت تیم در فصل آینده را شروع کرده اند. پس از بازگشت زیدان، او درخواست جذب ادن هازارد و پل پوگبا را به مسئولان باشگاه داده و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، مذاکرات با این دو بازیکن، پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

در مورد هازارد گفته می شود که انتقال او قطعی شده و حال در مورد پوگبا نیز چنین ادعایی مطرح شده است.

 

 

1397786

 

 

ادواردو ایندا، مدیر سابق نشریه مارکا، شب گذشته در برنامه ال چرینگیتو ادعا کرد که پل پوگبا را قطعا باید بازیکن رئال در فصل آینده بدانیم. چه یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و چه نگیرد، پوگبا طبق قرار قبلی با ایجنت خود، انتهای فصل یونایتد را ترک کرده و راهی رئال می شود.

 

ایندا همچنین ادعا کرد که رئال برای جذب لوکا جوویچ، ستاره صرب فرانکفورت نیز پیشنهاد اولیه 50 میلیون یورویی را ارائه داده است ولی باشگاه آلمانی به کمتر از 80 میلیون یورو رضایت نمی دهد. از جوویچ به عنوان گزینه اصلی رئال برای خط حمله نام برده می شود.

در ادعایی دیگر، ایندا گفت که سران رئال برای جذب سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول نیز با این باشگاه مذاکراتی ابتدایی انجام داده اند و باشگاه انگلیسی در پاسخ، خواهان دریافت 110 میلیون یورو به علاوه وینیسیوس جونیور شده است!

دیدگاه‌ها