کد خبر : 1605271 | 27 فروردين 1398 ساعت 17:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام تهاجمی باعث اخراج غلامرضاپور شد

مهدی‌خانی: حرف زشتی به هم نزدیم!

هافبک سرعتی پدیده شهر خودرو گفت: اخراج غلامرضاپور به دلیل فحش دادن نبود و تنها نوع رفتار او باعث شد تا داور کارت قرمز را بیرون بکشد.

مهدی‌خانی: حرف زشتی به هم نزدیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مهدی مهدی‌خانی که با سرعت و جوانی خود در این فصل کمک زیادی به تیم یحیی گل‌محمدی کرده، پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ورزش سه گفت: شکر خدا گلی که زود به ثمر رساندیم باعث شد تا بتوانیم بازی روان و همیشگی پدیده را در ادامه جریان بازی به نمایش بگذاریم تا تماشاگر فهیم مشهدی یک روز به یادماندنی را در ورزشگاه امام رضا (ع) داشته باشد و سه امتیازی را گرفتیم که نیاز مبرمی به آن داشتیم.

 

وی افزود: نفت مسجد سلیمان در تله تاکتیکی ما گیر افتاده بود و فوتبالی را بازی می‌کرد که تیم ما انتظارش را داشت و به همین خاطر نیز می‌توانستیم گل‌های بیشتری را مقابل این تیم به ثمر برسانیم که متاسفانه با بدشانسی به دیرک می‌خورد یا به بیرون می‌رفت.

 

هافبک پدیده شهر خودرو در خصوص برخوردش با غلامرضاپور که منجر به اخراج بازیکن مسجد سلیمان شد، تصریح کرد: یک برخورد ساده بین ما در جریان بازی رخ داد که غلامرضاپور خطا کرد اما ایشان پس از برخاستن از زمین به سمت من حمله‌ور شد که در آن صحنه هیچ حرف زشتی بین ما ردو بدل نشد اما به خاطر اقدام تهاجمی ایشان، داور کارت زرد دوم و کارت قرمز را برای او بیرون کشید.

 

مهدی‌خانی به بازی‌های باقیمانده پدیده شهر خودرو در ادامه اشاره کرد و گفت: بازی های سختی در پیش داریم که تک تک امتیازاتش برای ما مهم است چراکه هدفی جز رسیدن به کسب سهمیه آسیا و شاد کردن دل هواداران مشهدی نداریم و انشاالله با حمایت آنها در دو بازی استقلال و سپاهان بتوانیم بیشترین امتیازات را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها