کد خبر : 1605291 | 27 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهداری ماهشهر 0 بادران تهران 1 

لیگ یک/ ماهشهر در انتظار تیر خلاص

شهرداری ماهشهر امروز در دیداری که می توانست شانس بزرگی برای نجات این تیم از سقوط باشد بازی را به حریف تهرانی خود باخت تا در دو دیدار پایانی نیز کماکان به دنبال امتیازات لازم باشد.

لیگ یک/ ماهشهر در انتظار تیر خلاص

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عزیز فریسات امروز در دیداری مهم برابر بادران تهران به میدان رفتند اما در نهایت موفق نشدند به نتیجه لازم دست پیدا کنند. شهرداری ماهشهر که این روزها در آخرین رده جدول رده بندی جا خوش کرده بود می توانست با پیروزی در دیدار امروز تا حد زیادی خیال خود را از سقوط راحت کند اما این اتفاق نیفتاد. 


ماهشهری ها از ساعت 17 بازی در زمین خود را برابر بادران آغاز کردند. آنها که سعی داشتند تا امروز به امتیازات کامل بازی دست پیدا کنند نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند اما پس از حضور دو تیم برای ادامه بازی، این تیم مهمان بود که توانست در دقیقه شصتم بازی با حرکت کریم اسلامی به گل برتری در این بازی دست پیدا کند و در نهایت با محافظت از گل خود، سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. 


شاگردان فرهاد کاظمی که پیش از این دیدار نیز امیدی به کسب سهمیه صعود به لیگ برتر را نداشتند با پیروزی در این بازی توانستند خود را چهل امتیازی کنند اما همچنان در رده هفتم جدول قرار گرفتند اما در سوی دیگر شهرداری ماهشهر در نهایت با این شکست همچنان 22 امتیاز در آخرین رده جدول رده بندی جاخوش کرد. تیم ماهشهری که این روزها نامزد شماره یک سقوط نام گرفته است می تواند با پیروزی در دو دیدار پایانی  بزرگترین شانس خود برای باقی ماندن در لیگ دسته اول را بدست آورد.

 

1398514

دیدگاه‌ها