کد خبر : 1605293 | 27 فروردين 1398 ساعت 19:32 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

پایان رویای صعود چهار مدعی صاحبنام به لیگ برتر

با پایان این هفته از لیگ برتر و نتایج به دست آمده، چهار مدعی از صعود به لیگ برتر ناامید شدند و به کارشان خاتمه دادند.

پایان رویای صعود چهار مدعی صاحبنام به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در پایان این هفته از لیگ دسته اول، تیم‌های شاهین بوشهر، گل ریحان البرز و گل گهر سیرجان با پیروزی برابر رقبا شانس صعود خود به لیگ برتر را افزایش داده‌اند و رقابت اصلی طی دو هفته آتی میان آنها شکل خواهد گرفت.


آلومینیوم اراک، سرخپوشان پاکدشت، مس کرمان، بادران تهران اما چهار مدعی دیگری بودند که از کورس برای صعود بازماندند. اراکی‌ها هرچند برای خود درصد شانسی روی کاغذ قائل هستند اما شاید شرایط مدعیان طی دو بازی آتی به شکلی نباشد که به صعود آنها کمک کند. 


نماینده اراک در حال حاضر با کسب 45 امتیاز و دیدار باقیمانده در رده چهارم جای گرفته‌اند؛ آنها طی این دو هفته باقیمانده باید برابر سرخپوشان پاکدشت و بادران تهران قرار گیرند. رویای این تیم با شکست دو رقیبش در بالای جدول (شاهین شهرداری و گل ریحان ) نیز با توجه به تفاضل پایین‌تری که دارند شاید محقق نشود. آنها در حال حاضر تفاضل مثبت 3 گل را دارا هستند و این در حالی است که دو حریف دیگر شاهین بوشهر با تفاضل مثبت شانزده و گل ریحان با مثبت 13 شرایط فوق العاده‌ای دارند.

 

سرخپوشان نیز دیگر تیم متمول این فصل محسوب می‌شدند که با جذب ستاره‌های سابق استقلال و پرسپولیس به دنبال راهی برای تاریخ سازی و حضور در لیگ برتر بودند. آنها با شکست در بازی امروز کار خود را تمام شده دیدند و شکست طی دو هفته اخیر برابر فجر سپاسی و گل ریحان به رویای آنها پایان داد تا با 43 امتیاز به دنبال فصل آینده و برنامه ریزی برای این خصوص باشند.

 

مس کرمان نیز که سال‌ها سابقه حضور در لیگ برتر و تجربه لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد، بار دیگر درگیر حواشی مدیریتی و فنی شد و در نهایت صعود برای هواداران کرمانی محقق نشد. آنها نیز با پیروزی شاهین بوشهر و دستیابی امتیاز این تیم، رویای صعود را در خط پایان دیدند. اختلاف 9 امتیازی با صدر جدول و امتیازات که از کف آنها رفت، مسی‌ها را پشت سد لیگ آزادگان همچنان نگه داشت و چشم به فصل آینده دوخته اند.

 

1387186

 

بادران تهران نیز تیم نوظهور فوتبال ایران محسوب می‌شود که البته برخلاف فصل گذشته سرمایه گذاری کاملی برای صعود نداشت. آنها با 40 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی نسبت به صدر جدول در دو بازی آینده نیز برابر مس کرمان و آلومینیوم اراک راهی برای صعود ندارند و باید دید در فصل آینده چه طرحی برای حضور و شاید صعود خواهند داشت.


دیگر تیم مطرحی که از صعود در این فصل نیز ناکام ماند فجرسپاسی به عنوان تیم ریشه دار سال‌های اخیر فوتبال ایران است. بچه‌های سرباز فوتبال ایران که روزگاری با شاغلام و یاوری شانه به شانه مدعیان بودند اکنون فصول زیادی است که در لیگ آزادگان زمینگیر شده‌اند و در این فصل نیز راهی به سطح اول فوتبال ایران نیافته‌اند.

دیدگاه‌ها