کد خبر : 1605382 | 28 فروردين 1398 ساعت 10:21 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آژاکس: بازی با رئال سخت‌تر از یووه بود

بعد از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ توسط آژاکس، فرانکی دی‌یونگ ستاره آژاکس می‌گوید بازی با رئال در برنابئو برای او و یارانش دشوارتر از جدال با یوونتوس در تورین بوده.

ستاره آژاکس: بازی با رئال سخت‌تر از یووه بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آژاکس آمستردام دیشب در تورین موفق شد یوونتوس را 2-1 شکست داده و در مجموع با پیروزی 3-2 راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شود، فرانکی دی‌یونگ، ستاره آژاکس که یکی از درخشان‌ترین مهره‌های هلندی در این فصل چمپیونزلیگ بوده به خبرنگاران گفت که جدال با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در مرحله قبلی برای او و هم‌تیمی‌هایش سخت‌تر از نبرد با یوونتوس در تورین بوده است.

 

1398647

 

آژاکس در مرحله قبلی رئال مادرید را در برنابئو با نتیجه تحقیرآمیز 4-1 شکست داده بود تا راه خود را به یک‌چهارم نهایی باز کند و در مقابل یووه بایستد. یاران دی‌یونگ دیشب هم به غول‌کشی ادامه داده و رونالدو و یارانش را از دور رقابتها حذف کرده و به نیمه‌نهایی راه یافتند.

 

دی‌یونگ بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم می‌توانیم بگوییم این بهترین بازی کل عمرمان بوده یا نه ولی همه چیز خیلی خوب پیش رفت. ولی در مادرید کارمان سخت‌تر بود چون در بازی رفت باخته بودیم".

 

ستاره آژاکس در ادامه گفت:" یووه تیمی فوق‌العاده قدرتمند و منظم است ولی ما در نیمه دوم به همه نشان دادیم که می‌توانیم چقدر فوق‌العاده باشیم. مربی ما بین دو نیمه همان چیزهایی را از ما خواسته بود که همیشه می‌خواهد. پرس از زمین حریف و حفظ مالکیت توپ".

 

 

دیدگاه‌ها