کد خبر : 1605415 | 28 فروردين 1398 ساعت 11:34 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرالکس در چمن نوکمپ دنبال چه بود؟(عکس)

سر الکس فرگوسن پیش از شروع دیدار دیشب منچستریونایتد و بارسلونا روی زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد تا سوالهای زیادی مطرح شود که سر الکس در چمن نوکمپ چه می‌کرده؟

سرالکس در چمن نوکمپ دنبال چه بود؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا که دیشب در نوکمپ، خانه بارسا، انجام شد و با پیروزی 3-0 کاتالان‌ها و صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به پایان رسید، حضور سر الکس فرگوسن، اسطوره باشگاه یونایتد، در زمین چمن نوکمپ، قبل از بازی به یکی از حاشیه‌های جالب این دیدار تبدیل شد.

 

1398683

 

بعد از آنکه سر الکس، پیش از شروع بازی در حالی در زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد بسیاری این سوال را مطرح کردند که سر الکس آنجا چه می‌‌کرده و حضور او در زمین چه معنایی داشته. اما گری لینه‌کر که در استودیوی تلویزیونی BT حضور داشت با ارائه توضیحی درباره علت حضور سر الکس روی زمین چمن نوکمپ، مدعی شد سر الکس مشغول متر کردن استادیوم خانگی بارسلونا بوده است!

 

لینه‌کر پیش از شروع بازی و بعد از پخش شدن تصاویر سر الکس در زمین چمن گفت:"سر الکس مدت قابل توجهی روی زمین چمن نوکمپ بود و در واقع داشت زمین استادیوم را با قدم‌هایش متر می‌کرد".

 

1398682

 

لینه‌کر در ادامه گفت:" من خبرهای موثقی دارم چون امروز با بعضی مقامات ارشد بارسلونا و منچستریونایتد ناهار خورده‌ام و صحبت‌های آنها را شنیده‌ام. مساله این بود که بین آنها این بحث پیش آمده بود که زمین کدام استادیوم بزرگتر است، اولدترافورد یا نوکمپ؟".

 

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" سر الکس می‌گفت نوکمپ نسبت به اولدترافورد زمین چمن بزرگتری دارد ولی دیوید جیل و یکی دو نفر دیگر می‌گفتند نه، اندازه هر دو زمین یکسان است. برای همین است که سر الکس وارد چمن نوکمپ شده و با قدم زدن آن را متر می‌کند تا ثابت کند حق با او است و زمین نوکمپ بزرگتر از اولدترافورد است".

 

دیدگاه‌ها