کد خبر : 1605424 | 28 فروردين 1398 ساعت 12:00 | 169.2K بازدید | 0 دیدگاه

سی ار سون با یووه به نیمه نهایی هم نرسید

رونالدو در بهت؛ ناباوری از پایان رویا

کریس رونالدو امیدوار بود که با یوونتوس هم فاتح چمپیونزلیگ شود اما رویای او خیلی زودتر از آنچه تصور می کرد، به پایان رسید.

رونالدو در بهت؛ ناباوری از پایان رویا

به گزارش "ورزش سه"، وقتی رئال مادرید در مرحله قبل با شکست 4-1 در دیدار برگشت مقابل آژاکس از چمپیونزلیگ حذف شد و یوونتوس با هت تریک رونالدو توانست شکست 2-0 دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید را جبران کند، بسیاری نتیجه گرفتند که قهرمانی های چند سال اخیر رئال در لیگ قهرمانان حاصل درخشش ستاره پرتغالی بوده و حالا این یوونتوس است که در راه قهرمانی گام بر می دارد.

رونالدو در دیدار رفت مقابل آژاکس هم گل زد تا این تیم با یک تساوی باارزش به خانه برگردد. وقتی او در دقیقه 28 دیدار شب گذشته، با ضربه سر یک بار دیگر دروازه اونانا را باز کرد، به نظر می رسید که همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

سی آر سون در سال 2008 با منچستریونایتد و چهار بار با رئال قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرده بود و حالا یک قدم دیگر به فتح این جام با یوونتوس نزدیک می شد اما این رویا خیلی زود با درخشش ستاره های جوان آژاکس به پایان رسید.

دونی فن ده بیک و ماتیس دی لیخت دو بار دروازه یووه را باز کردند و چهره رونالدو که در نیمه اول سرشار از اعتماد به نفس بود، در دقایق پایانی بازی کاملا تغییر کرد. کابوس حذف هر لحظه نزدیک تر می شد و از دست او هم کاری ساخته نبود.

اگر سال قبل او توانسته بود با یک پنالتی دیرهنگام مقابل همین یوونتوس، رئال را به نیمه نهایی برساند، این بار آن یک گل هم کارساز نبود و یوونتوس نیاز به دو گل داشت؛ هرچند دفاع آژاکس دیگر فرصتی به یوونتوسی ها نداد و رونالدو و تیمش حذف شدند.

به این ترتیب برای اولین بار در 9 سال اخیر، رونالدو از رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازماند و امیدواری یوونتوسی ها برای پایان دادن به ناکامی شان در این رقابت ها هم به یاس تبدیل شد. همین باعث شد تا گروهی در شبکه های اجتماعی به سرمایه گذاری آنها برای خرید رونالدو هم خرده بگیرند و آن را اقدامی بی حاصل بدانند؛ خریدی 120 میلیون یورویی که نتوانست طلسم ناکامی یووه را بشکند.

 

1398703

 

1398702

 

1398700

 

1398701

دیدگاه‌ها